| کد مطلب: ۱۰۷۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

احمد علیرضا بیگی: مخاطب من آقای قالیباف است

احمد علیرضا بیگی یکی از نمایندگان تأثیرگذار مجلس یازدهم که نام او با افشاگری در مورد خودروهای شاسی بلند گروه خورده ا از رد صلاحییت شدگان این دوره است.

احمد علیرضا بیگی: مخاطب من آقای قالیباف است

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  او در گفت وگو با آرمان ملی از دلایل رد صلاحیت خود  می‌گوید و ضمنا اشاره تلاش هایی برای رد صلاحییت ها می‌افزاید:مخاطب من در این ماجرا شخص آقای قالیباف بوده است.من خطاب به ایشان عنوان کردم موضوع واگذاری ماشین‌های شاسی بلند به نمایندگان و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت در سال1401 را برای مردم توضیح بدهید تا افکار عمومی در جریان این ماجرا قرار بگیرد.

من با این گذشته و سابقه حتمامی‌دانم که باید چه کلماتی را بر زبان جاری کنم. به همین دلیل من از رئیس مجلس سوال کردم که ارتباط واگذاری ماشین های شاسی بلند به برخی نمایندگان و استیضاح وزیر صمت را برای مردم مشخص کنید.

من حتی در یک نامه به رئیس مجلس یا استناد به قانون اساسی به صراحت موارد قانونی در این زمینه را به رئیس مجلس خاطرنشان کردم.این در حالی است که تنها موضع آقای قالیباف در این زمینه سکوت بوده است.

نتیجه این وضعیت نیز رد صلاحیت من بوده که  فکر می‌کنم به دلیل  لابی بوده که رئیس مجلس با وزیر کشور داشته است.من درباره ارتباط وزیر کشور و رئیس مجلس نیز به صورت دقیق اطلاع رسانی کردم که  عدم استیضاح وزیر کشور به واسطه  لابی صورت گرفت که بین رئیس مجلس و وزیر کشور رخ داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار