| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

اگر تا به حال نمیدانستید؛

اکنون با بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی اندروید آشنا شوید

به گزارش آرمان ملی آنلاین درحال‌حاضر هوش مصنوعی تمرکز اصلی دنیای فناوری در سراسر جهان است و این فناوری پیشگامانه جایگاه خود در گوشی‌های هوشمند را نیز پیدا کرده است.

اکنون با بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی اندروید آشنا شوید

 اپلیکیشن‌های بسیار زیادی برای موبایل وجود دارند که از هوش مصنوعی به شیوه‌های مختلفی کمک می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم برنامه هوش مصنوعی برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

برنامه‌های هوش مصنوعی اندورید برای خودکارسازی برخی وظایف طراحی شده‌اند تا در وقت کاربران صرفه‌جویی شود. همچنین باوجود آن‌ها می‌توان تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌ ایجاد کرد و خلاقیت را افزایش داد.

با پیشرفت هوش مصنوعی، می‌توان انتظار داشت برنامه‌های کاربردی و پیشگامانه‌تری توسعه داده شوند که از این فناوری پویا بهره می‌برند. در ادامه، بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی اندروید را معرفی می‌کنیم.

ChatGPT

ChatGPT بدون شک معروف‌ترین برنامه هوش مصنوعی برای اندروید است که به شیوه‌های مختلفی می‌توانید از آن کمک بگیرید.

ChatGPT چت‌باتی است که با ارائه دستورات متنی خود می‌تواند شما را به اطلاعات متفاوتی برساند. از طریق این برنامه می‌توانید درباره موضوعات مختلفی اطلاعات کسب کنید، درباره مواردی راهنمایی بگیرید، از آن بخواهید برایتان محتوای خاصی تولید کند، متن خاصی را به فارس ترجمه کند و قابلیت‌های وسیع و بسیار زیاد دیگری در آن وجود دارد.

با اشتراک رایگان به مدل GPT 3.5 دسترسی دارید ولی قیمت اشتراک ChatGPT Plus از 20 دلار در ماه شروع می‌شود.

Microsoft Copilot

کوپایلوت چت‌بات هوش مصنوعی دیگری است که ساخت مایکروسافت است و می‌توانید روی گوشی‌های اندرویدی خود از آن استفاده کنید.

Copilot بسیاری از ویژگی‌هایی را که نسخه رایگان ChatGPT دریافت کرده، ارائه می‌کند، ازجمله دسترسی به اتفاقات جاری، لینک‌دادن به منابع، مرور اینترنت، آپلود تصاویر و سایر اسناد و تولید تصویر. به‌طورکلی، Copilot را می‌توان یکی از جایگزین‌های ChatGPT در اندروید دانست.

Gemini

Gemini چت‌بات هوش مصنوعی گوگل است که تاحدی شبیه Copilot عمل می‌کند و براساس داده‌های وب پاسخ‌ می‌دهد. علاوه‌براین، خود چت‌بات نیز می‌تواند تصویر تولید کند. ویژگی برجسته و مهم چت‌بات جمینای این است که به فناوری گوگل، موتور جستجو و برنامه‌های آن دسترسی دارد.

همچنین برخلاف سایر چت‌بات‌هایی که معرفی کرده‌ایم، جمینای از مدل‌های زبانی بزرگ سری GPT بهره نمی‌برد، بلکه به مدلی مجهزشده که خود گوگل ساخته است.

Lensa AI

Lensa AI ابزار هوش مصنوعی همه‌کاره برای ویرایش عکس‌ها، به‌ویژه سلفی‌های پرتره، است. این برنامه فیلترها و ویژگی‌های کاربرپسند مختلفی ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید عکس‌هایتان را ویرایش کنید.

همچنین قابلیت‌هایی برای بهبود پوست، اصلاح چشم و سایر ویژگی‌های چهره وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت عکس‌ها را افزایش دهید. Lensa AI با کمک هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های پرتره شما را به آواتارهای واقعی و خارق‌العاده‌ای در سبک‌های هنری مختلف تبدیل کنید.

Lensa AI به‌طورکلی رایگان است و بسیاری از ویژگی‌های آن در دسترس‌اند اما با پرداخت هزینه ماهانه 2.16 دلار به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد.

Grammarly

در ادامه لیست بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی اندروید می‌توان به Grammarly اشاره کرد که بسیار محبوب است و کیبورد آن در قالب دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی کمکتان می‌کند گرامر، املا، علائم نگاری و واژگان خود را بهبود دهید.

این اپلیکیشن ابزاری برای پیداکردن مترادف‌ها نیز دارد که می‌توانید با آن واژگان و مهارت‌های املایی خود را تقویت کنید. کیبورد آن را نیز با گزینه‌هایی مانند تم روشن / تاریک و یک فرهنگ لغت می‌توان شخصی‌سازی کرد. کاربران پریمیوم آن نیز به ویژگی‌هایی مانند تنظیمات لحن دسترسی دارند.

اپلیکیشن اندروید Grammerly مناسب کاربران است که قصد دارند توانایی‌هایشان در نوشتن را تقویت کنند و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن این فرایند را ساده‌تر می‌کند.

Grammarly برخی ویژگی‌های خود را کاملاً رایگان ارائه می‌کند و اشتراک ماهانه 12 دلاری آن قابلیت‌های بیشتری را در دسترس شما قرار می‌دهد.

Otter.ai

Otter.ai را می‌توان بهترین برنامه هوش مصنوعی اندروید برای کاربران حرفه‌ای پرمشغله دانست که برای اهداف متفاوتی ازجمله ضبط جلسات، رونویسی از روی صدا، یادداشت‌برداری، خلاصه‌نویسی و موارد دیگر از آن استفاده کرد. همچنین این اپلیکیشن با برنامه‌های مدیریت جلسه محبوب مانند مایکروسافت تیمز، گوگل میت و Zoom کار می‌کند.

Otter.ai به بیان ساده برنامه یادداشت‌برداری فو‌‎ق‌العاده مفیدی است که از هوش مصنوعی به‌منظور رونویسی استفاده می‌کند و به همین دلیل برای مخاطبان بسیار زیادی مانند دانش‌آموزان و متخصصان که اغلب نیاز به یادداشت‌برداری دارند، مناسب است.

با طرح رایگان Otter.ai می‌توان تا 300 دقیقه رونویسی ماهانه انجام دهد و در هر مکالمه به‌اندازه 30 دقیقه از آن کمک گرفت. هزنیه نسخه پولی آن از 10 دلار برای هر کاربر در ماه آغاز می‌شود که شامل ویژگی‌هایی مانند جستجوی پیشرفته، قابلیت پخش و ارتباط با تیم‌هاست.

ELSA Speak

 ELSA Speak برنامه فوق‌العاده برای آموزش زبان انگلیسی است که با کمک هوش مصنوعی درمورد تلفظ، لهجه، واژگان و گرامر درس‌های شخصی‌سازی‌شده و بازخوردهای لحظه‌ای به شما می‌دهد؛ درست مثل اینکه معلم زبان مجازی خود را داشته باشید!

ELSA Speak برای دانش‌آموزانی که به دنبال برتری در زبان انگلیسی هستند، مسافرانی که می‌خواهند با اطمینان در خارج از کشور با دیگران ارتباط برقرار کنند و تمام افرادی که می‌خواهند مهارت‌های زبانی‌شان را افزایش دهند و برای امتحاناتی مانند آیلتس یا تافل آماده شوند، عالی است.

نسخه رایگان این برنامه فقط 44 موضوع انگلیسی دارد. باید نسخه پرو یا پریمیوم برنامه را با هزینه 11.83 در ماه یا 14.17 دلار در ماه خریداری کنید.

Perplexity AI

Perplexity نیز از بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای اندروید است که کمکتان می‌کند پاسخ سؤالات خود را پیدا کنید. این برنامه در واقع مانند گوگل موتور جستجو است اما نتایج موردنظر شما را به‌صورت لینک و توضیح ارائه می‌کند.

چه دانشجو باشید چه محقق یا حتی فردی که شیفته قدرت هوش مصنوعی شده است، Perplexity به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کنید، حتی کارهای ترجمه خود به زبان‌های مختلف را انجام دهید.

هوش مصنوعی Perplexity طرح رایگان محدودی دارد اما اشتراک حرفه‌ای آن با قیمت 20 دلار در ماه آغاز می‌شود و ویژگی‌هایی مانند استفاده نامحدود از کوپایلوت و دسترسی به GPT-4 و مدل‌های هوش مصنوعی دیگر مانند Claude و Mistral را ارائه می‌کند.

جمع‌بندی مطلب

تاکنون برنامه‌های هوش مصنوعی بسیار زیادی برای اندروید منتشر شده‌اند که در این مطلب تلاش کردیم تا برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. باتوجه‌به اینکه اپلیکیشن‌های زیاد دیگری وجود دارد، این مطلب به‌مرور تکمیل خواهد شد تا برنامه‌های بیشتری به شما معرفی کنیم.

همچنین باید اشاره کرد که در مطلب دیگری با عنوان «با بهترین برنامه و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی آشنا شوید» تلاش کردیم بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را در دسته‌بندی‌های متفاوت و بدون توجه به پلتفرم خاصی به شما معرفی کنیم. در کنار مطلب بهترین برنامه هوش مصنوعی برای اندروید می‌توانید از این ابزارها برای انجام کارهایتان استفاده کنید.

منبع : دیجیاتو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار