| کد مطلب: ۱۱۲۸۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

ورود دادستانی به انتخابات هیات فوتبال

انتخابات هیات فوتبال استان فارس هم مثل اغلب هیات‌های فوتبال پر سر و صدا بود.

ورود دادستانی به انتخابات هیات فوتبال

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ انتخابات هیات فوتبال استان فارس که صحنه رقابت حسین قنبری و حمیدرضا زارعی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی بود، با پیروزی قنبری به پایان رسید اما باز هم احتمال لغو انتخابات وجود دارد.

 دفعه قبل مدرک کارشناسی ساختمان حسین قنبری باعت لغو انتخابات شد و این بار شائبه تخلف مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس...

خداجو که سالها رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم بود و منتقدانش می گویند شک و شبهه های زیادی را ایجاد کرده بود، بطوری که وقتی به عنوان معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان فارس و همچنین رییس اداره ورزش و جوانان شیراز انتخاب شد، در تمامی این سمت‌ها بعنوان سرپرست فعالیت کرد و هیچ وقت نتوانست تاییدیه خود را دریافت کند.

حالا در شیراز شایعه شده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ۲ هغته قبل از انتخابات هیات فوتبال استان، پول هنگفتی به حساب هیات فوتبال استان فارس ریخته و از این طریق به روسای هیات های فوتبال چند شهر در استان فارس پول پرداخت شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس از بدو ورود، مخالفان زیادی داشت و اغلب اهالی ورزش فارس از نحوه مدیریت ایشان ناراضی بودند و ماههاست خواستار برکتاری اش هستند.

حالا هم مهندسی انتخابات اتهامی است که مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با آن مواجه شده و وزیر ورزش و جوانان باید ورود کند که چرا مدیرکل چند روز قبل از مجمع پول هنگفتی به حساب هیات فوتبال استان فارس ریخته تا این پولها بین روسای شهرستان ها پخش شود؟

در شیراز شایعه شده افراد نزدیک مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اعضای مجمع طی تماس های مختلف خواستار رای دادن به کاندیدای خاصی بودند که این خود شائبه مهندسی انتخابات در بردارد.

نماینده دادستان شیراز در مجمع انتخاباتی هیات فوتیال استان فارس حضور داشته است.

ابراهیمی نماینده محترم دادستانی که در مجمع حضور داشت، می تواند مقدمات  تخلفات مدیر کل را بررسی کرده تا شاهد چنین مواردی بعنوان مهندسی انتخابات توسط مدیرکل نباشیم.

دادستان محترم شیراز هم گویا بعنوان مدعی العموم مانند سال گذشته به تخلفات صورت گرفته در چند روز مانده به  مجمع رسیدگی می‌کند.

پول‌های هنگفتی که چندروز مانده به مجمع  به حساب هیات فوتبال استان فارس ریخته شده است و از ان طریق در اختیار برخی از روسای شهرستانی گذلشته شده، سند و مدارک ان در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار دارد و می‌تواند گویای همه چیز باشد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار