| کد مطلب: ۱۱۲۴۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پای یک ایجنت برای نیامدن ماتزاری در میان است!

درحالی که از صبح امروز در فضای مجازی شایعه شده ماتزاری و پرسپولیس به بن بست رسیده اند، مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز پرونده جذب این مربی را به طور کامل نبسته اند.

پای یک ایجنت برای نیامدن ماتزاری  در میان است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه پرسپولیس روز قبل آخرین شرایط خود و همین طور والتر ماتزاری را در نامه ای رسمی برای این مربی ایتالیایی ارسال کرد و در انتظار پاسخ این مربی ماند تا تصمیم نهایی را در مورد ثبت قرارداد اتخاذ کند.

در همین ارتباط خبردار شدیم والتر ماتزاری با شرایط باشگاه پرسپولیس موافقت کرده اما خبرنهایی در مورد آمدن به ایران یا حضور نمایندگان باشگاه در ترکیه را نداده و مشخص نیست برای امضای قرارداد نهایی چه خواهد کرد. مدیران پرسپولیس امیدوار بودند ماتزاری شرایط خود را برای حضور در ترکیه و زمان دقیق آن اعلام کند اما هنوز چیزی به باشگاه اعلام نشده است.

گفتنی است از صبح دیروز یکی از ایجنت ها که طی دو سال اخیر مشکلات عدیده ای برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده و رضا درویش با ابراز گلایه از این ایجنت بارها در مصاحبه هایش به سنگ اندازی او اشاره کرده به دنبال آن است تا با منتفی کردن این گزینه ایتالیایی، گزینه خود را به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزیند و به همین دلیل گمانه زنی می شود او به نوعی نظر ماتزاری را تغییر داده باشد.

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت ماتزاری چه زمان و مکانی را برای امضای قرارداد اعلام می کند و باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار