| کد مطلب: ۱۱۲۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

نظر ۵ کارشناس داوری روی گل قهرمانی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عنوان قهرمان لیگ بیست و سوم را به دست آورد که تا دقیقه ۸۶، مسابقه بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و با توجه به پیروزی استقلال مقابل پیکان، آبی‌ها در صدر جدول آنلاین لیگ برتر قرار داشتند.

 نظر ۵ کارشناس داوری روی گل قهرمانی پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اما گئورگی گولسیانی روی توپ ارسالی وحید امیری دروازه حامد لک را باز کرد تا قهرمان لیگ تغییر کند و این سرخپوشان باشند که جام را بالای سر می‌برند.

تک گل سرخپوشان البته در شرایطی مشکوک به آفساید به ثمر رسید و مدافعان مس رفسنجان در این صحنه اعتقاد داشتد کمک داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد.

محمدرضا ابوالفضلی: تشخیص این صحنه بسیار دشوار است. برای تشخیص این صحنه نیاز به دوربین روی خط هست و نمی‌توانیم از این زاویه تشخیص بدهیم.

ابراهیم میرزابیگی: پای بازیکن مس رفسنجان مساوی با بازیکن پرسپولیس است و به همین دلیل این صحنه نمی‌تواند آفساید باشد و گل صحیح است.

حسین عسگری: صحنه خیلی سختی است و باز هم دوربین روی خط آفساید نیست اما جای بحث دارد. با این تصاویر به نظر می‌رسد زمان پاس بازیکن هم‌دسته، بازیکنی که گل زد نیم گام در آفساید باشد اما باز هم تاکید می‌کنم تا دوربین روی خط نباشد، نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم.

تورج حق‌وردی: گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

نوید مظفری: متأسفانه ما همیشه مشکل تصویربرداری داریم. در این صحنه هم نمی‌توانیم نظر صد درصدی بدهیم اما ۹۰ درصد بازیکنی که گل را به ثمر می‌رساند، در وضعیت آفساید قرار دار

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار