| کد مطلب: ۱۱۲۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

اتفاق جالب ، جشن قهرمانی لیگ همزمان با فینال یو سی ال

با وجود تغییر ساعت بازی‌های شب آخر لیگ جشن قهرمانی با فینال لیگ قهرمانان اروپا همزمان خواهد شد.

اتفاق جالب ، جشن قهرمانی لیگ همزمان با فینال یو سی ال

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بسیاری از هواداران پرسپولیس که در حسرت تهیه بلیت بازی تیم محبوب شان مقابل مس رفسنجان ماندند و در این راه ناموفق بودند زیاد هم ناراحت نیستند. این عده از پرسپولیسی‌ها یا هوادار رئال مادرید هستند یا بروسیا دورتموند یا از آن دسته فوتبالدوستانی  به شمار می‌آیند که به هر حال تمایل دارند مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا را از تلویزیون تماشا کنند.

بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه ومبلی لندن بین رئال مادرید و بروسیا دورتموند برگزار خواهد شد سه ساعت و نیم بعد از شروع بازی‌‍‌های پایان لیگ آغاز می‌شود.

در واقع به خاطر این مسابقه مهم بود که ساعت برگزاری بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر از 20 به 19 تغییر کرد اما با این حال جشن قهرمانی لیگ اگر نصیب پرسپولیس شود باعث خواهد شد تا پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه بخش مهمی از بازی فینال یو سی سال یا دقایقی از این بازی را از دست بدهند.

پیش بینی می‌شود با توجه به وقت‌های تلف شده هر دو نیمه بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، این بازی بین ساعت 20:45 تا 21 به پایان برسد و اگر سرخ‌ها قهرمان شوند حداقل یک تا دو ساعت جشن قهرمانی شامل مراسم اهدای مدال و جام، تقسیم کردن شادی با هواداران و دور افتخار و ... تیم پرسپولیس طول خواهد کشید. در عین حال تماشاگرانی که در صورت قهرمانی تیم محبوب خود حتما تا پایان جشن در ورزشگاه خواهند ماند باید زمانی را هم برای رسیدن به منزل پشت سر بگذارند که در این شرایط بخش قابل توجهی از بازی فینال یا دقایقی از این مسابقه را از دست خواهند داد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار