| کد مطلب: ۱۱۳۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عادی سالیانه بیمه مرکزی:

ریل گذاری فعالیت های نهادناظر صنعت بیمه برگشت ناپذیر است

مسیری که برای توسعه امر بیمه گری و تجهیز آن به ابزار دیجیتال و همچنین اصلاح آیین نامه ها با هدف بهبود فضای کسب و کار از سوی نهادناظر طراحی شده، غیرقابل برگشت است.

ریل گذاری فعالیت های نهادناظر صنعت بیمه برگشت ناپذیر است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر احسان خاندوزی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی_ با ابراز رضایت از عملکرد نهادناظر و همچنین صنعت بیمه در طول سال مالی اخیر، خاطرنشان کرد: تصویب صورت های مالی نشان می دهد که اتفاقات خوبی در صنعت بیمه رخ داده و تحولاتی در راه است که امیدواریم کام تمامی آحاد جامعه را شیرین تر کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با مثبت ارزیابی کردن تعاملات بین المللی صنعت بیمه، خواستار اجرایی شدن تفاهم نامه ها و قراردادها شد و افزود: بهره گیری بیمه گران از ظرفیت های وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر نهادهای ذیربط برای تقویت ارتباطات بین المللی یک ضرورت آشکار است.

دکتر خاندوزی همچنین تصریح کرد که بیمه مرکزی با هدف احقاق حقوق ذینفعان، مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است.

وی ریل گذاری نهادناظر صنعت بیمه را یک نقطه غیرقابل برگشت، توصیف کرد و افزود: نهاد تنظیم گر صنعت بیمه باید بیش از پیش موضوع تحول دیجیتال و ابزار نوین بیمه گری را در قالب توسعه سامانه «سنهاب» دنبال کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان از زحمات رئیس کل، اعضای هیات عامل و کارکنان بیمه مرکزی تشکر کرد و از آنان خواست در سال جاری تا موضوعاتی نظیر برنامه افزایش ضریب نفوذ و سایر موارد را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

شایان ذکر است در پایان این نشست، صورت های مالی بیمه مرکزی بدون هر گونه ابهامی، تایید شد و به تصویب اعضای مجمع رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار