| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت ثبت رکورد تولید ماهانه

مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان، در پیامی به همکاران، سهامداران و اعضای هیئت مدیره، از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این دستاورد بزرگ، نتیجه تلاش شبانه‌روزی و عزم راسخ کارکنان در شرایط سخت تحریم‌ها و کمبود خوراک بوده است.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت ثبت رکورد تولید ماهانه

آرمان ملی آنلاین - متن پیام به شرح ذیل است :

«بسمه تعالی»

همکاران محترم، سهامداران و اعضای گرانقدر

هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

با سلام و احترام؛

با کمال افتخار، خبر مسرت‌بخش ثبت رکورد بی سابقه تولید ماهانه

اوره و آمونیاک در تیرماه ۱۴۰۳ در پتروشیمی مسجدسلیمان را به اطلاع می‌رساند.

این دستاورد ارزشمند در سال جهش تولید، مبیّن همدلی، پشتکار و عزم راسخ شما عزیزان در مسیر اعتلای این مجموعه پرافتخار است.

در شرایطی که کمبود خوراک و تحریم‌های ظالمانه به عنوان موانعی بر سرراه تولید محسوب می‌شدند، شما با تلاشی شبانه‌روزی، عزمی پولادین و اراده‌ای بی‌نظیر، این موانع را پشت سر نهاده و قله‌های تولید را فتح کردید. تولید ۸۶ هزار و ۳۴۵ تن اوره و ۵۳ هزار و ۱۶۹ تن آمونیاک در این ماه، رکوردی بی‌سابقه در تاریخ پتروشیمی مسجدسلیمان به شمار می‌رود و گامی بلند در جهت تحقق اهداف سازمانی و ارتقای جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

اینجانب، ضمن تبریک صمیمانه به تمامی همکاران و سهامداران گرامی و اعضای محترم هیأت مدیره ، مراتب قدردانی عمیق خود را از تلاش‌ها و تعهدات بی‌وقفه شما در این راستا اعلام می‌دارم.

بی‌شک، این دستاورد عظیم، حاصل اتحاد و همدلی شما عزیزان، اقدامات جهادی و تعهد بی‌وقفه به اعتلای این مجموعه است. شما با تلاشی خستگی‌ناپذیر و روحیه‌ای امیدوار ثابت کردید که هیچ مانعی نمی‌تواند در برابر اراده پولادین شما قد علم کند.

اطمینان دارم که با تداوم این روند پویا و مثبت، شاهد افتخارات بزرگ‌تر برای پتروشیمی مسجدسلیمان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و به سوی قله‌های رفیع‌تر، با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ رهسپار خواهیم شد.

با آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون برای همه شما عزیزان گرامی

عباس معظمی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار