| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

کمیته تطبیق بانک توسعه تعاون ظرفیت مهمی برای راهبری شرکت های تابعه است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت کمیته تطبیق بانک ظرفیت مهمی برای راهبری شرکت های تابعه است.

کمیته تطبیق بانک توسعه تعاون ظرفیت مهمی برای راهبری شرکت های تابعه است

آرمان ملی آنلاین - حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته تطبیق بانک اظهار داشت: شرکت های تابعه در تکمیل زنجیره ارزش خدمات بانک راه اندازی شده اند و فعالیت شرکت ها با نگاه توسعه ای و در تکمیل خدمات بانک است .

وی افزود: شرکت های تابعه باید کمک کنند تا ارزش افزوده برای بخش تعاون شکل بگیرد. فعالیت بانکداری در دنیای امروز فعالیت چند وجهی است و با ظهور روش های نوین تامین مالی، مجموعه ای از خدمات مالی و بانکی برای پوشش نیازهای مالی و بانکی فعالین اقتصادی و تعاونگران مورد نیاز است.

این مقام بانکی تاکید کرد: کمیته تطبیق که بر نحوه رعایت قوانین مقررات در بانک راهبری و نظارت دارد برای راهبری و روند مناسب فعالیت شرکت های تابعه نیز برنامه هایی را داشته است.البرزی تصریح نمود: شرکت واسپاری توسعه تعاون از شرکت های تابعه بانک است، اراده مدیران شرکت این بوده است تا تحت نظارت بانک بتوانند خدمات مناسبی در حوزه لیزینگ به جامعه هدف و مشتریان ارائه دهند. وی خاطر نشان کرد: تشکیل منظم جلسات داخلی کمیته های تطبیق، ریسک، حسابرسی هر شرکت تابعه می تواند قرار گرفتن شرکت را در مسیر اصیل فعالیت یاری دهد، ظرفیت کمیته های مذکور در بانک و استفاده از ظرفیت همکاران ادارات مرتبط نیز در این مسیر بسیار راه گشا و موثر است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: همکاران اداره کل تطبیق قوانین و مقررات اهتمام و تدابیر متنوعی برای راهبری شرکت ها به لحاظ تطبیق فعالیت با قواعد و اصول مورد نظر قوانین در نظر داشته اند، در این جلسه نیز اظهار نظرها و مباحثاتی در خصوص فعالیت شرکت واسپاری طی چند سال اخیر مطرح گردید، پیگیری مناسب و اصولی این روند می تواند در تداوم ارتباط مناسب میان بانک و شرکت اثرگذار باشد.

در این جلسه حمید رضا معبودی از مدیران خبره شبکه بانکی و عضو کمیته تطبیق بانک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، سید شهاب الدین پورعباسی سرپرست شرکت واسپاری توسعه تعاون و مجتبی زارع معاون اداره کل تطبیق قوانین و مقررات نیز مطالبی را حول مباحث جلسه عنوان نمودند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار