در همایش کیفیت و مشتری مداری صورت گرفت؛
اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل
چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاهها و مسئولان شرکتهای صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.
![اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/8R0WSfx11D5V/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2b1WYYLeBB4y/photo-2023-12-13-10-11-21.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیتهای مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایتبندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.
ارسال نظر