منطقه دو بیمه پاسارگاد با «سپاس» از شبکه فروش تقدیر می کند
مدیریت منطقه دو بیمه پاسارگاد با همراهی شعب این منطقه در راستای تشویق و دیده شدن نمایندگان فروش توانمند در حوزه فروش بیمه نامه های عمر و عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به پیاده سازی طرح «سپاس» کردند.
![منطقه دو بیمه پاسارگاد با «سپاس» از شبکه فروش تقدیر می کند](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/osBj29pXkmeD/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2Tgsdr5PQ1a5/%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B9%D8%A8-%D8%B2%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D8%AA-%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-300x300_pb5.jpg)
آرمان ملی آنلاین - این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری بر اساس معیار های فروش روزآمد و بالا بردن توانمندی های علمی شبکه فروش اجرایی شده است.
در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشته ها به صورت فصلی و بر مبنای متغیر های اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده و نفرات برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.
در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس» ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندی های خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.
با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دوره های پیش روی این طرح باشیم.
ارسال نظر