| کد مطلب: ۱۱۴۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

انریکه: دخترم از دنیا رفته اما هنوز کنار ماست

لوئیس انریکه صحبت‌های جالب اما ناراحت کننده‌ای را درباره دختر کوچکش که از دنیا رفته است مطرح کرد.

 انریکه: دخترم از دنیا رفته اما هنوز کنار ماست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، انریکه در طول دوران حضورش روی نیمکت بارسلونا و همچنین تیم ملی اسپانیا همیشه از محبوبیت بسیاری برخوردار بود و طرفداران این دو تیم علاقه زیادی به او داشتند، به خصوص که سبک بازی روان و درخشان او توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد.

با این حال، این مربی اسپانیایی در چند سال اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشت. بیماری دخترش باعث شد که حتی در یک بازه زمانی مجبور به ترک تیم ملی اسپانیا شود و در نهایت ژانا انریکه به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت.

zcgiyzqb

در بخشی از مستند منتشر شده درباره زندگی انریکه از سوی مووی‌استار، او درباره دخترش صحبت می‌کند که مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و عده زیادی با سرمربی فعلی پاری سن ژرمن ابراز همدردی کرده‌اند.

انریکه می‌گوید: "مادرم نمی‌توانست هیچ عکسی از ژانا را در کنارش داشته باشد تا این که من به خانه‌اش رفتم و به او گفتم که چرا هیچ عکسی از ژانا در خانه آنها نیست و او در حالی که به شدت گریه می‌کرد به من گفت که نمی‌توانم، نمی‌توانم...

به او گفتم که مادر، تو باید عکس‌های ژانا را در خانه بگذاری چون ژانا زنده است! شاید از نظر جسمی کنار ما نباشد اما روحش همین جا و همراه ما است. هر بار که درباره او حرف می‌زنیم می‌خندیم و خاطرات خوبی را به یاد می‌آوریم. چون من فکر می‌کنم که ژانا هنوز می‌تواند ما را ببیند. دوست دارم ببینید که ما چطور از این شرایط سخت عبور کردیم؟"

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار