| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

شبیخون نوید محمدزاده و محسن تنابنده به عطاران

8 روز از اکران «زودپز»، آخرین فیلم رامبد جوان، بیشتر نمی‌گذرد که این فیلم موفق شده دیگر فیلم کمدی این روزهای سینما یعنی «قیف» ساخته محسن امیریوسفی را پشت سر بگذارد.

شبیخون نوید محمدزاده و محسن تنابنده به عطاران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «زودپز» محسن تنابنده و نوید محمدزاده در ۸ روز «قیف» رضا عطاران را پشت سر گذاشت.

«زودپز» از ۱۷ مهر در ۵۷۲ سالن و ۱۰ هزار و ۲۶۶ سانس به روی پرده رفته و تا زمان نگارش این گزارش ۶۹۷ هزار و هشت قطعه بلیت فروخته و گیشه‌ای به اندازه حدود ۳۹ میلیارد تومان داشته است. این فیلم به طور متوسط در هر سانس ۶۷.۸ تماشاگر داشته و از این بابت حتی از «تگزاس ۳» که در هر سانس ۵۵.۱ نفر به تماشای آن نشسته‌اند، تماشاگر بیشتری در هر سانس داشته است.احتمال اینکه «زودپز» در روزهای آتی از مرز فروش ۱۰۰ میلیارد تومان هم بگذرد، خیلی زیاد است و حتی احتمال دارد که «مست عشق» ۱۲۰ میلیارد تومانی را هم بگیرد و با «تمساح خونی» و «تگزاس ۳» بر سر تصاحب رده‌های دوم و اول جدول فروش رقابت کند.

«قیف» فیلم محسن امیریوسفی با فیلمنامه و بازی رضا عطاران از ۱۵ مهر تا امروز روی پرده ۵۶۱ سالن و ۱۲ هزار و ۷۸۲ سانس رفته و ۴۳۱ هزار و ۱۱ بلیت تماشاگر داشته و حدود ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است. فروش «قیف» خیلی زود فروکش کرد و کیفیت پایین فیلم در تبلیغات دهان به دهان و نظرات تند و تیزی که در فضای مجازی راجع به آن مطرح شد، عامل اصلی توقف روند فروش فیلم عطاران بود. این فیلم به طور متوسط ۳۳.۷ تماشاگر داشته که تقریبا نصف تعداد تماشاگر «زودپز» است. اگر کمدی‌های دیگری مثل «۷۰ سی» بهرام افشاری و «صبحانه با زرافه‌ها» سروش صحت در روزهای آتی اکران شوند، «قیف» کار بسیار سختی در جدول فروش خواهد داشت. تقریبا باید «قیف» را یکی از شکست‌خورده‌های اکران امسال سینما حساب کرد.«زودپز» با نوید محمدزاده و محسن تنابنده در حال تاختن است و در انتظار رقبا می‌ماند تا در رقم زدن سرنوشت گیشه امسال نقش مهمی داشته باشد.

 

 

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار