| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

سبز پوشان اصفهانی زیر ذره بین ربیعی

محمد حسین اسلامی، تمرینات خود را زیر نظر محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن آغاز کرد. گفته می‌شود احتمال جذب این بازیکن توسط استقلال وجود دارد.

سبز پوشان اصفهانی زیر ذره بین ربیعی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تمرینات پیش فصل ذوب‌آهن در حالی با حضور محمد ربیعی، سرمربی جدید این تیم دنبال می‌شود که برخی بازیکنان سبزپوشان اصفهانی با پیشنهادهایی مواجه هستند و در این بین، محمدحسین اسلامی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های مدنظر استقلال برای تقویت خط هجومی است.

محمدحسین اسلامی که طی دو سال گذشته نمایش درخشانی در ذوب‌آهن به‌عنوان هافبک هجومی و مهاجم داشته و در فصل اخیر موفق شد سه گل حساس مقابل سپاهان، نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران به ثمر رساند، در حالی این روزها زیر نظر محمد ربیعی تمرینات را دنبال می‌کند که جواد نکونام نیز برای جذب او ابراز علاقه کرده است.

محمدحسین اسلامی

این هافبک- مهاجم ۲۲ ساله که قرار بود جزو دعوت شده‌ها به تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا باشد ولی با نظر امیر قلعه‌نویی برای همراهی تیم امید ایران به مسابقات قهرمانی غرب آسیا رفت و نمایش خوبی هم در این بازی‌ها داشت، اکنون در دوران آماده سازی پیش فصل مشغول تمرین با ذوب آهن است.

به گزارش "ورزش سه"، اسلامی که از رده‌های پایه ذوب‌آهن به تیم بزرگسالان رسیده و در تمام ۳۰ بازی فصل اخیر برای این تیم به میدان رفت، فعلا جزو شاگردان محمد ربیعی است، اما احتمال دارد با پیشنهاد استقلال و موافقت ذوبی‌ها به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار