| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف جنگ روسیه و اوکراین مشخص شد!

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پیامی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: مسکو در جنگ مقدس خود برای صلح پیروز خواهد شد.

تکلیف جنگ روسیه و اوکراین مشخص شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رهبر کره شمالی و رئیس جمهور روسیه به مناسبت هفتاد و نهمین سالگرد آزادی کره پیام‌های تلگرامی رد و بدل کردند.

در پیام کیم با اشاره به اینکه مردم مقاوم روسیه تحت رهبری پوتین قاطعانه از حقوق حاکمیتی و منافع امنیتی این کشور دفاع خواهند کرد، تاکید شده است: روسیه در جنگ مقدس خود برای صلح پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور روسیه نیز در پیام خود به رهبر کره شمالی با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط حسنه میان دو کشور، نوشت: مسکو یاد سربازان ارتش سرخ و میهن‌پرستان کره‌ای را که شانه به شانه برای آزادی آن سرزمین جنگیدند، گرامی می‌دارد.

به نوشته راشا تودی، رئیس جمهور روسیه در ژوئن گذشته از کره شمالی بازدید کرد. در نتیجه مذاکرات روسیه و کره شمالی، توافقنامه مشارکت استراتژیک جامع بین دو کشور امضا شد.

پوتین این سند را یک پیشرفت واقعی خواند و خاطرنشان کرد که این توافق اهداف بلندپروازانه‌ای را تعیین می‌کند و به طرفین این امکان را می‌دهد که تعامل با یکدیگر را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار