| کد مطلب: ۱۱۰۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

آمار عجیب: نساجی، یک سال بدون پنالتی!

​باشگاه نساجی مازندران پس از دیدار مقابل آلومینیوم با انتشار ویدیویی اختصاصی به صحنه برخورد خشن و احتمالاً اخراج بازیکن آلومینیوم که از چشم داور دور ماند، اعتراض کرد.

آمار عجیب: نساجی، یک سال بدون پنالتی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، نساجی مازندران از سطح اول فوتبال آسیا تا پایین‌ترین پله در لیگ ایران را در چند ماه، تجربه کرده است. شاید دلایل مختلفی برای این موضوع وجود داشته باشد اما یکی از دلایل عجیب و قابل توجه در این بین، مسئله داوری برای برای این تیم است. نماینده مازندران در لیگ برتر اعتراض خود را نسبت به مسئله داوری در بیانیه‌ها، کنفرانس‌ها و مصاحبه‌های ارکان این تیم اعلام کرده و همین چند روز قبل و در شب دیدار مقابل آلومینیوم، ویدئویی روی خروجی رسانه این باشگاه قرار گرفت که اشتباهات داوری بر علیه این تیم را در طول این فصل، برجسته کرد.

در این ویدیو کارت قرمز، گل مردود و پنالتی اعلام نشده در اغلب بازی‌های این فصل نساجی دیده شد. همین چند هفته قبل باشگاه نساجی در دو بیانیه جداگانه اعتراض خود را نسبت به داوری اعلام و نوشت: دست‌های پشت پرده، نتایج فوتبال را رقم می‌زند. با این وجود بعد از این هم تغییری در این روند دیده نشد و سریال اتفاقات داوری و عدم اعلام پنالتی به سود نساجی ادامه پیدا کرد و به نظر تبدیل یک رکورد دست نیافتنی به ضرر این تیم شده است.

شمالی‌ها از ۱۷ اردیبهشت ماه و در لیگ قبل تا امروز، هیچ ضربه پنالتی‌ای را به سمت دروازه حریفان نزدند و آخرین پنالتی آنها به گل حامد شیری، مقابل تیم هوادار، در لیگ گذشته برمی‌گردد. جالب اینکه این روند نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی هم برای آنها ادامه داشته و در جام‌های دیگر هم ضربه خطایی در محوطه جریمه به سود سرخپوشان اعلام نشده است.

نساجی مازندران در طول این فصل با همین اشتباهات تاثیرگذار داوری، پله پله از میانه‌های جدول به سمت پایین حرکت کرد و حالا تقریباً در منطقه سقوط، جا خوش کرده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار