| کد مطلب: ۱۱۰۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

قیمت کت و شلوار در باب همایون

کمترین قیمت کت و شلوار در باب همایون مربوط به پاساژهای اطراف راسته اصلی است. در این پاساژها با یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می‌توان کت و شلوار خرید. اما قیمت یک کار خوب در این راسته ۴ تا ۶ میلیون تومان است.

 قیمت کت و شلوار در باب همایون

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین،معبر تاریخی باب همایون، بورس مغازه‌های کت و شلوار مردانه است که در آن همه جور کت و شلواری برای هر سلیقه‌ای به خصوص جوانانی که در شرف داماد شدن هستند، یافت می‌شود. نکته مهم آنکه قیمت کت و شلوار در این بازار نسبت به مغازه‌های سطح شهر پایین‌تر است و برای کسانی که می‌خواهند خرید ارزان‌تری داشته باشند بازار مناسبی به حساب می‌آید. اما با اینکه کمتر از ۲۰ روز تا شب عید بیشتر نمانده و سر خیلی از مردم گرم خانه‌تکانی و خرید برای عید است این راسته را کمتر از انتظار شلوغ می‌بینیم.

یک دست کت و شلوار در باب همایون چند؟

ساعت حدود ظهر را نشان می‌دهد؛ نگاهی به مغازه‌های کت و شلوارفروشی در باب همایون می‌اندازیم. وسط روز است اما جنب و جوشی در بازار دیده نمی‌شود و بیشتر مغازه‌داران یا مشغول گپ و گفت با هم هستند یا جلوی مغازه چشم انتظار مشتری ایستاده‌اند. در حال تماشای ویترین‌ها از پرسیدن قیمت‌ها نیز غافل نمی‌شویم. کمترین قیمت کت و شلوار در باب همایون مربوط به پاساژهای اطراف راسته اصلی است. در این پاساژها با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می‌توان کت و شلوار خرید. اما قیمت یک کار خوب در این راسته ۴ تا ۶ میلیون تومان است. این متوسط قیمت کت و شلوار در باب همایون است و کت و شلوارهای ۸ میلیونی و ۱۰ میلیونی هم در این بازار فروخته می‌شود. قیمت کت و شلوار دامادی هم در همین حدود است و به گفته فروشندگان قیمت‌ها فقط به جنس پارچه و هزینه دوخت بستگی دارد. البته اگر هم تولیدکننده واقعا از ترکیه پارچه وارد کرده باشد و کار کاملا ترک باشد قیمت آن بالاتر می‌رود ولی نکته مهم آن است که طبق گفته تولیدکنندگان باسابقه، پارچه تُرک در بازار ایران زیاد نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار