| کد مطلب: ۱۰۹۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

خانواده افشاریان چرا سوژه شدند ؟

حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه‌های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها جزئیات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.

خانواده افشاریان چرا سوژه شدند ؟

به گزارش آرمان ملی به نقل از تابناک ، هر کس جای خداداد افشاریان بود، از دستور مهدی تاج برای وتوی تصمیم های فامیلی و پارتی بازی دست می‌کشید اما گویا رئیس کمیته داوران خیلی بیش از این حرف‌ها رو دارد و گوشش به انتقادها و طعنه‌ها عادت کرده است.حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه‌های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها جزئیات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.

او بعداز بالا پریدن رئیس دفتر مدیرعامل استقلال روی دوش خود در دربی ۱۰۲ بعداز اعلام پنالتی، هیچ توضیحی درباره دلیل خوشحالی‌اش نداد و گفت اصلا نفهمیده آن شخص ، چه فردی بوده است؟

البته افشاریان که عادت به نفی اتفاقات اطرافش دارد، حتما شوخی کرده و خیلی خوب او را می‌شناخته است.

سوژه تکراری اما تلاش افشاریان برای بازگشت پسرش به فهرست نفرات قضاوت‌کننده است. افشاریان که ابتدا نام دخترش را بدون رزومه خاصی، وارد فهرست داوران لیگ برتر زنان کرده بود، با واکنش تاج و دستور او مجبور به حذف وی شد.

این در حالی است که داماد و پسر افشاریان نیز در مسابقات قضاوت می‌کردند، اما برخی انتقادات سبب شد پسر افشاریان در فهرست داوران قضاوت‌کننده جایی نداشته باشد.

با این وجود تسنیم نوشته؛ رئیس کمیته داوران بار دیگر در تلاش است که نام پسرش را در لیست داوران بگنجاند و در نیم‌فصل دوم به او قضاوت بدهد.

افشاریان که ایرادهای داوری را به امکانات و نبودن کمک داور ویدیویی ربط می‌دهد، در شرایطی که اعتراض‌های زیادی در مورد نحوه قضاوت داوران در نیم‌فصل اول وجود دارد، دست از این نوع فساد بر نمی‌دارد و اصرار دارد که دست بستگانش را در داوری کشور بند کند و آنها را به نان و نوایی برساند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار