| کد مطلب: ۱۰۷۵۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

فینال «پدر خوانده» با حضور بهترین پلیرها

رئالیتی‌شو «پدرخوانده» به مرحله فینال رسید که در این مرحله قرار است بهترین پلیرهای حاضر در فصل دوم از جمله امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، بهار قاسمی و… طی سه مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

فینال «پدر خوانده» با حضور بهترین پلیرها

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از فیلم‌نیوز، فصل دوم رئالیتی‌شو «پدرخوانده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب بعد از پخش 15 مسابقه به مرحله فینال رسید تا در این مرحله بهترین پلیرهای حاضر در این فصل طی سه نبرد نفس‌گیر با هم رقابت کنند.

فصل دوم رئالیتی‌شو پدر خوانده شامل سه مسابقه مقدماتی بود که در آن شرکت کننده‌ها در قالب سه گروه با هم رقابت کردند. در این مرحله 9 مسابقه برگزار شد و بعد از آن تعدادی از شرکت کننده‌ها وارد مرحله شانس مجدد برای حضور در فینال شدند. در این مرحله  شرکت‌کننده‌ها در قالب دو گروه با هم رقابت کردند که هرگروه سه بازی انجام دادند.

با پایان این رقابت‌ها حالا رئالیتی‌شو «پدرخوانده» به حساس‌ترین مرحله خود رسیده و قرار است برترین بازیکن در سه مسابقه با هم رقابت کنند.هنوز اسامی شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال رقابت‌های این فصل به شکل رسمی معرفی نشده‌اند، اما طبق شنیده‌ها امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، معین زندی ، ترلان پروانه، بهار قاسمی، آرمین رحیمیان، فاطیما بهارمست،الیکا عبدالرزاقی، امیر کاظمی در این رقابت حضور دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار