| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

خدمات رسانی گسترده شعب بیمه ایران به زائرین اربعین حسینی

مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب، با اشاره به وجود شعب گسترده بیمه ایران در مسیرهای زائرین اربعین حسینی، اعلام کرد با هدف تسهیل و تسریع درخدمات رسانی به بیمه گذاران و هموطنان گرامی اقداماتی متعددی دردستور کار قرارگرفته است.

خدمات رسانی گسترده شعب بیمه ایران به زائرین اربعین حسینی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شمس اله سلامی مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب، از ‌برگزاری جلسات مقدماتی با ستادهای اربعین استانهای مرزی ایلام ، خوزستان و کرمانشاه به منظور انجام هماهنگی های لازم و ارائه خدمات بهینه و همچنین برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی با مسئولین پذیرش بیمارستان ها در استانهای مرزی جهت جلوگیری از ازدحام و سردرگمی زائرین هنگام مراجعه به مراجع درمانی خبر داد.

سلامی افزود اقدامات لازم در خصوص استقرار و پشتیبانی واحدهای خسارت سیار در استانهای مرزی و هماهنگی های مورد نیاز با مراجع ذیربط نظیر ستاد اربعین استانی و پلیس راهور انجام شده است.

مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب استقرار واحدهای کشیک ارائه خدمات در نقاط مرزی و انجام اطلاع رسانی محلی جهت ارائه خدمات در استانهای مرزی را از دیگر اقدامات بیمه ایران در ایام اربعین حسینی دانست .

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار