| کد مطلب: ۱۱۳۳۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

واکنش عراقچی به ادعاهای ثابتی

عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه به ادعای امیر حسین ثابتی و انتشار فیلمی از اظهارات خود درباره خروج ترامپ از برجام واکنش نشان داد.

واکنش عراقچی به ادعاهای ثابتی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان، عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه پشت تریبون قرار گرفت تا از برنامه‌ها و عملکرد خود دفاع کند.

عراقچی در بخشی از اظهارات خود به ادعاهای امیرحسین ثابتی، نماینده تهران و از چهره های حامی سعید جلیلی، و انتشار فیلمی که از خودش در صحن علنی منتشر شد، واکنش نشان داد و گفت: این فیلم سند افتخار من است، من در آن فیلم گفتم که ترامپ نمی‌تواند برجام را از بین ببرد که نتوانست. آمریکا دو بار برای نابودی برجام به شورای امنیت قطعنامه برد و شکست خورد.

وی همچنین با اشاره به ادعای این نماینده مجلس درباره مخالفت شهید فخری زاده با برجام و ماجرای گرفتن سکه گفت: من تا مدت‌ها بعد از شهادت فخری زاده عزادار بودم، در برجام با هم از نزدیک کار کردیم و هیچ‌کس به اندازه من با ایشان محشور نبود ولی نمی‌توام و نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. همان نشان و مدالی را که ما گرفتیم و آقای فخری زاده هم گرفت.

عراقچی خطاب به ثابتی گفت: آقای ثابتی من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هم‌وطنم عراقچی است؛ من احترام می‌گذارم به وطنی که منتقد آن بدون لکنت صحبت می‌کند و حتی ولایت پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار