| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

دفاع تمام قد جنتی از عراقچی/ او دیپلماتی برجسته و توانمند است

علی جنتی در دفاع از حضور عراقچی در لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان، گفت: عراقچی به عنوان بهترین گزینه‌ در وزارت امور خارجه معرفی شده است.

دفاع تمام قد جنتی از عراقچی/ او دیپلماتی برجسته و توانمند است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی جنتی، عضو کابینه دولت روحانی دبه ادعای امیر حسین ثابتی، فعال ستادی جلیلی درباره سکه گرفتن عراقچی پاسخ داد.

جنتی در بخشی از اظهاراتش از توانایی ها و تخصص عراقچی در وزارتخارجه دفاع کرد و گفت: عراقچی سوابق درخشانی در گذشته داشته، به عنوان سفیر ایران در ژاپن و فنلاند بوده و در مدیریت‌های ارشد در وزارت امور خارجه جزء دیپلمات‌های برجسته و توانمندی است که هم در مذاکرات اولیه برجام حضور داشت و همراه ظریف و تیم او بود و هم در دوره احیای برجام دکتر عراقچی ریاست هیئت ایرانی را برعهده داشت و با ۶ دور مذاکره با کشورهای  ۱+۵ مذاکره این توافق در  ماه سال ۱۳۹۹ آماده امضاء بود و مقام معظم رهبری هم از نحوه مذاکرات ایشان ابراز رضایت کرده بودند.

عضو شاخص حزب اعتدال و توسعه، گفت: عراقچی به عنوان بهترین گزینه‌ در وزارت امور خارجه، به ویژه در شرایط حساس کنونی بین المللی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه معرفی شده، و مطالبی که درباره او گفته می‌شود از روی بی‌اطلاعی است.

جنتی تاکید کرد: حضور عراقچی در شورای راهبردی روابط خارجی یکی از نشانه های مقبولیت او است اما آنچه اهمیت دارد سوابق و تحصیلات عراقچی و عملکردش در وزارت امور خارجه است. عملکرد عراقچی در وزارت امور خارجه به نحوی است که هر کسی آن مورد بررسی قرار دهد متوجه می‌شود بسیار مثبت، قابل قبول و درخشان است.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار