| کد مطلب: ۱۱۳۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید:

دانش رسانه ای از مظاهر قدرت امروزی است و موتور محرک جامعه به شمار می رود

هادی آقابابایی با اشاره به سرمایه گذاری های گسترده در دنیا روی رسانه ها، این موضوع را نشانگر اهمیت والای این پدیده دانست و گفت: دنیا کارکردهای زیادی برای رسانه ها متصور است که بخشی از آن به نقش آْگاهی دادن رسانه ها باز می گردد.

 دانش رسانه ای از مظاهر قدرت امروزی است و موتور محرک جامعه به شمار می رود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، آقابابایی اطلاع رسانی و آگاهی دادن را فلسفه و رسالت ذاتی رسانه خواند و افزود: رسانه ها کانال های ارتباطی موثری برای تکمیل بعد ارتباطی و ارتباط همگانی هستند.

او با اشاره به رسالت اصحاب رسانه در اطلاع رسانی اظهار داشت: نگاه خبرنگاران به پیرامون یک محیط نگاهی مهندسی شده است که نشان از واکاوی آنان از حوداث و رخدادهای جامعه دارد تا شفافیت و صحت واقعه را به اطلاع مخاطبان برسانند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، حفظ انسجام اجتماعی را از دیگر ماموریت های اهل قلم عنوان کرد و اظهار داشت: اهالی رسانه در ابعاد جامعه شناختی، روانشناسی اجتماعی و هنر فعالند و یکی از نقش های آنها تقویت هویت ملی و فرهنگی کشورها و به عبارتی نوعی دیپلماسی است که نقشی تعیین کننده دارند.

آقابابایی با اشاره به این نکته که ارائه ایده ها، نظرات و دیدگاه های قشر فکری جامعه و معرفی آنها به مردم از دیگر کارکردهای رسانه امروزی است، تاکید کرد: در حوزه اخبار کسب و کار به خصوص کسب و کارهای خرد و متوسط، همراهی اصحاب رسانه می تواند به تصویر کشیدن رشد اقتصاد خرد و امیدآفرینی جامعه و همچنین در تحول نظام اقتصادی کشور موثر باشد که نقش خبرنگاران و رسانه ها در آن کلیدی است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، اصحاب رسانه ها را عاملی برای تقویت سیستم های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: این نقش آفرینی ها بتواند در مسیر اهداف متعالی جامعه و کشور تداوم داشته باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار