| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

جدیدترین کارت‌های حافظه microSD یک ترابایتی سامسونگ روانه بازارهای جهانی می‌شود

شرکت سامسونگ الکترونیکس، رهبر جهانی فناوری حافظه‌های پیشرفته، از عرضه کارت‌های حافظه microSD سری PRO Plus و EVO Plus با ظرفیت یک ترابایت خبر داد.

جدیدترین کارت‌های حافظه microSD یک ترابایتی سامسونگ روانه بازارهای جهانی می‌شود
آرمان ملی آنلاین - کارت‌های PRO Plus و EVO Plus از فناوری V-NAND نسل هشتم سامسونگ بهره می‌برند و با عملکرد بهبودیافته و ظرفیت بالا، انتخابی ایده‌ال برای تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به فناوری هستند. این کارت‌ها مناسب کسانی هستند که به انتقال سریع فایل‌ها و ذخیره‌سازی برای استفاده روزمره در دستگاه‌های خود نیاز دارند.
 

هانگو سون، معاون تیم محصول حافظه شرکت سامسونگ گفت: «سازندگان محتوا و علاقه‌مندان به فناوری به‌طور فزاینده‌ای از دستگاه‌های قابل حمل مانند گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی دستی برای ذخیره‌سازی داده‌هایی استفاده می‌کنند که به عملکرد بالا و ظرفیت زیاد نیاز دارند. کارت‌های حافظه microSD جدید PRO Plus و EVO Plus، پاسخی به نیاز ذخیره‌سازی حجم بالای داده‌های باکیفیت به شیوه‌ای مطمئن و ایمن هستند».

ظرفیت بیشتر

افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی کارت‌های حافظه PRO Plus و EVO Plus، گزینه‌های پرظرفیت در حد ترابایت را که عمدتا در دستگاه‌های SSD استفاده می‌شود، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با ظرفیت یک ترابایت، کاربران می‌توانند بیش از ۴۰۰ هزار تصویر ۴K UHD به اندازه ۲٫۳ مگابایت یا بیش از ۴۵ بازی کنسولی حدودا ۲۰ گیگابایتی را ذخیره کنند. ظرفیت ارتقا یافته این کارت‌ها امکانات تازه‌ای را برای دستگاه‌های روزمره قابل حمل مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های اکشن، پهپادها و کنسول‌های بازی دستی فراهم می‌کند. PRO Plus و EVO Plus گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوعی از جمله ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایت را ارائه می‌دهند که مدل EVO Plus همچنین در ظرفیت ۶۴ گیگابایت هم عرضه می‌شود.

عملکرد بهبودیافته

کارت حافظه PRO Plus به کاربران امکان ذخیره‌سازی حجم بالایی از انواع محتوای باکیفیت را می‌دهد و در عین حال عملکرد فوق‌العاده‌ای برای یک جریان کاری خلاقانه روان ارائه می‌کند. این کارت با گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت تا یک ترابایتی و سرعت خواندن ترتیبی تا ۱۸۰ مگابایت‌برثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی تا ۱۳۰ مگابایت‌برثانیه؛ عملکردی استثنایی و قابل اتکایی از خود به جا می‌گذارد. برای بارگذاری سریع و فعالیت‌های مولتی‌تسکینگ، PRO Plus دارای کلاس سرعت U3 (UHS Speed Class 3) و کلاس سرعت V30 (Video Speed Class 30) برای ویدیوهای با کیفیت ۴K UHD با عملکرد اپلیکیشن A2 است. این قابلیت‌ها به کاربران امکان می‌دهد کمتر نگران ذخیره‌سازی و سازماندهی محتوای خود باشند و بیشتر روی خلق محتوا تمرکز کنند.

برای استفاده روزمره، کارت حافظه EVO Plus با سرعت انتقال تا ۱۶۰ مگابیت‌برثانیه، ذخیره داده‌ها در دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد. این کارت همچنین از کلاس سرعت U3 (UHS Speed Class 3) و کلاس سرعت V30 (Video Speed Class 30) برای ویدیوهای با کیفیت ۴K UHD بهره می‌برد تا کاربران بتوانند از بارگذاری و مولتی‌تسکینگ روان لذت ببرند. مدل ۶۴ گیگابایتی EVO Plus دارای مشخصات متفاوتی با کلاس سرعت UHS Speed Class 1 (U1) و کلاس سرعت ویدیویی Video Speed Class 10 (V10) و عملکرد اپلیکیشن A1 است.

بهینه‌سازی حداکثری مصرف انرژی و افزایش ضریب اطمینان با استفاده از کنترلر ۲۸ نانومتری

جدیدترین کارت‌های حافظه یک ترابایتی microSD سامسونگ با استفاده از فناوری پردازش ۲۸ نانومتری در کنترلر خود، نسبت به نسل قبلی با فناوری ۵۵ نانومتری، مصرف انرژی کمتری دارند. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا با کمک این کارت‌ها، بیشترین بهره را از عمر باتری دستگاه خود ببرند.

کارت‌های حافظه یک ترابایتی PRO Plus و EVO Plus با بهره گیری از موتور ۲ کیلوبایتی با قابلیت تصحیح خطا (ECC) و بررسی برابری کم تراکم (LDPC)، دوام بیشتری برای تعداد چرخه‌های نوشتن و پاک کردن بالاتر ارائه می‌دهند و در نتیجه، ذخیره‌سازی ایمن‌تر داده‌ها در طولانی مدت را تضمین می‌کنند.

دوام بالا برای نگهداری ایمن اطلاعات

جدیدترین کارت‌های حافظه microSD سامسونگ از دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و تحت آزمایش‌های گسترده‌ای قرار گرفته و در ۶ حوزه به رتبه‌های بالای قابلیت اطمینان دست یافته‌اند. این کارت‌ها که تحت شرایط سخت به طور گسترده آزمایش شده‌اند، برای مقاومت در برابر محیط‌های چالش‌برانگیز طراحی شده و در برابر آب، دمای بالا، اشعه ایکس و میدان مغناطیسی مقاوم هستند.

برای خالقانی که به شرایط چالش‌برانگیز علاقه‌مندند، کارت‌های حافظه PRO Plus و EVO Plus با گذراندن آزمایش‌های گسترده، دوام خود را اثبات کرده‌اند و در برابر ضربه و سایش مقاوم هستند.

سازگار با انواع دستگاه‌ها

حافظه‌های PRO Plus و EVO Plus با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های روزمره از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی دستی اندرویدی سازگار هستند تا داده‌ها را به صورت امن ذخیره کنند. همچنین با دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های اکشن یا پهپادها که در محیط‌های سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای ایجاد، ویرایش و ذخیره داده سازگاری دارند.

مدل‌های یک ترابایتی این کارت‌های حافظه از جولای ۲۰۲۴ در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. قیمت پیشنهادی فروشنده برای PRO Plus از ۲۴٫۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی تا ۱۵۳٫۹۹ دلار برای مدل یک ترابایتی متغیر است. همچنین قیمت پیشنهادی فروشنده برای EVO Plus نیز از ۱۲٫۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی تا ۱۳۱٫۹۹ دلار برای مدل یک ترابایتی متغیر خواهد بود.

گفتنی است که PRO Plus و EVO Plus سامسونگ، دارای ۱۰ سال وارانتی محدود نیز هستند.

جدول مشخصات فنی :

مشخصات فنی محصولات کارت حافظه سامسونگ
رابط کاربری UHS
مدل PRO Plus EVO Plus
سخت‌افزار ظرفیت ۱TB ۵۱۲GB ۲۵۶GB ۱۲۸GB ۱TB ۵۱۲GB ۲۵۶GB ۱۲۸GB ۶۴GB
عملکرد خواندن ترتیبی Up to 180 MB/s Up to 160MB/s
نوشتن ترتیبی Up to 130 MB/s Up to 120MB/s Up to 60MB/s Up to 20MB/s
کلاس سرعت U3, V30, A2, Class 10 U1, V10, A1, Class 10
گواهی‌نامه‌ها FCC (IC), CE (UKCA), VCCI, RCM
وارانتی وارانتی محدود ۱۰ ساله
                     

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار