| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران :

پنجمین پایگاه مدیریت بحران منطقه یک به زودی افتتاح رسمی می شود

پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران یاران به عنوان پنجمین پایگاه مدیریت بحران شهر تهران در منطقه یک شهرداری است که طی چند ماه آینده افتتاح رسمی می شود.

پنجمین پایگاه مدیریت بحران منطقه یک به زودی افتتاح رسمی می شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جلسه مشترک با سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: منطقه یک مسئول مدیریت بحران پهنه شمال تهران معرفی شده است بر همین اساس پایگاه اراج سال گذشته، با هدف خدمات رسانی سریع و بهینه به شهروندان به هنگام بروز حوادث غیرمترقبه، افتتاح و اکنون به عنوان پایگاه ویژه در نظر گرفته شده است و پایگاه یاران نیز به عنوان پایگاه معین تعیین شده تا در زمان بحران‌های فراگیر خدمات رسانی مناسبی ارایه دهند.

او افزود: پایگاه اراج به سامانه های مدیریت بحران دسترسی دارد تا در مواقع بحران، شهردار منطقه و تیم مدیریت شهری بتوانند از این مرکز، محدوده شهری منطقه خود را هدایت کنند.

نصیری برای آمادگی بیشتر این پایگاه ها از منطقه خواست در مردادماه، تمرین لحظه وقوع زلزله را برگزار کنند تا امکانات پایگاه‌های این منطقه بررسی شود.

صباغ، شهردار منطقه یک در این بازدید گفت: دو پایگاه مدیریت بحران منطقه که در دو سال گذشته نیمه کاره بود به اتمام رسید که بر همین اساس پایگاه اراج سال گذشته افتتاح و پایگاه یاران نیز به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری رسمی است.

او استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مدیریت بحران برای ارتقای سرانه های ورزشی را لازم دانست و گفت: در حال حاضر منطقه دارای چهار پایگاه مدیریت بحران آماده است و با تکمیل یاران پنجمین پایگاه مدیریت بحران نیز به بهره‌برداری می رسد که می توانند ظرفیت خوبی به سرانه های ورزشی اضافه کنند.

صباغ تصریح کرد: منطقه منتظر ساخت پایگاه‌های مدیریت بحران برای تبدیل به ورزشگاه نبوده است بلکه برای توسعه سرانه‌ها در دو سال گذشته مجموعه ورزشی ریحانه و نفت که نزدیک به دوازده سال نیمه کاره مانده بود تکمیل و تحویل مردم شد ودر پایان سال ۱۴۰۱ نیز چند پروژه ورزشی، فرهنگی را در بودجه تعریف کردیم ومجموعه ورزشی ازگل به اسکلت رسیده و تا پایان امسال به پایان می‌رسد و گلابدره و باغ فردوس نیز که برای هر دو مکان ورزشی دیده شده و در حال ساخت هستند.

او با اشاره به مجموعه ورزشی قیطریه که در مرحله ساخت است ومجموعه قائم نیز که تا یکماه دیگر به بهره‌برداری می رسد گفت: ما تمام سعی خود را می کنیم تا با اقدامات اجرایی و تامین سرانه های ورزشی فقر خدماتی را در منطقه یک جبران کنیم چون در منطقه یک اکثر مراکز ورزشی خصوصی بود.

گفتنی است در این جلسه از پایگاه های مدیریت بحران اراج، یاران، شهرک شهید محلاتی،ازگل و گلابدره بازدید و مقرر شد ضمن تکمیل نیازهای این پایگاه‌ها با مشارکت سازمان مدیریت بحران و شهرداری منطقه یک اقدامات لازم برای ارتقا استفاده بهینه مدیریت شهری و شهروندان از این پایگاه ها فراهم شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار