| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

‍ در شش ماه اول سال به اتمام می‌رسد

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه فنی و عمرانی توسعه محله‌ای در منطقه یک

۳۰ پروژه فنی عمرانی توسعه محله‌ای در طرح من شهر دارم ۲، با هدف بهسازی و ساماندهی معابر شهری تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

 بهره‌برداری از ۳۰ پروژه فنی و عمرانی توسعه محله‌ای در منطقه یک

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، مجید افشاری معاون فنی عمرانی این منطقه گفت: در طرح من شهردارم ۲ که با نظر سنجی از شهروندان انجام شد، در حدود ۳۵ پروژه عمرانی مطرح و از این تعداد ۳۰ پروژه در موضوع نهرسازی، آسفالت، مرمت و اجرای دیوار سنگی، پیاده راه‌ها، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ... در اولویت اجرا قرار گرفت و آغاز شد و در پنج ماه اول سال به اتمام می رسند.

او افزود: در بخش روکش آسفالت عملیات اجرایی به مساحت کل ۶۵ هزار  متر مربع و پیش بینی تناژی در حدود ۸ هزار و ۶۰۰ تن در خیابان‌های یکتا، طباطبایی پور، جهاندار، پورابتهاج و جبلی، شفیعی، بازدار، عسگری شهرک اقتدار، سیمیاری، تقاطع یمن تا میدان الف، مریم، میری و... در حال اجراست.

معاون شهردار منطقه نهرسازی را از دیگر اقدامات دانست و گفت: در این مدت عملیات تبدیل نهر روباز به کانیو در محورهای نارنجستان ۴ و ۶، رز و یاسمین، بهسازی نهر در خیابان شهید باهنر، بازسازی نهر خیابان فیاضی کوچه نبوی خیابان سیمیاری، خیابان گلستان یکم تا ششم به متراژ کلی ۵ هزار متر طول به اتمام می‌رسد.

افشاری همچنین پیاده روسازی را بخش دیگر از اقدامات اجرایی عنوان کرد و گفت: مرمت سنگفرش پیاده راه خیابان محبی پورابتهاج، خیابان نبوی، خیابان اسدالله گودرزی، خیابان سیمیاری، پیاده‌رو خیابان مقصود بیک به متراژ ۶ هزار متر مربع در حال اجراست.

افشاری در خصوص ایمن سازی دیواره‌های سنگی نیز تصریح کرد: در این بخش نیز عملیات مرمت دیوار سنگی در خیابان های محبی، لشکری، سلحشور نیز به حجم تقریبی ۹۰۰ متر مکعب در حال انجام است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار