| کد مطلب: ۱۱۱۸۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه یک در هفته ارتباطات و روابط عمومی:

اطلاع رسانی ها متناسب با نیاز جامعه هدف به روز رسانی شود

روابط عمومی با تاکید بر علم، تخصص و نوآوری باید با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و با شناخت جامعه هدف اخبار را مدیریت کند.

اطلاع رسانی ها متناسب با نیاز جامعه هدف به روز رسانی شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دیدار با کارمندان اداره روابط عمومی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی گفت: نیاز است حوزه خبر و اطلاع رسانی از حالت سنتی تغییر کند و همگام با سلیقه شهروندان و جامعه مخاطب برنامه‌ریزی و به روز رسانی شود.

او تصریح کرد: حوصله جامعه هدف ما از خواندن خبرهای بلند به سمت اخبار کوتاه، فیلم و عکس تغییر پیدا کرده  و باید ما نیز همگام با این موضوع سعی در مستندسازی‌ها تهیه کلیپ‌های کوتاه و ... باشیم تا اقدامات منطقه را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنیم.

صباغ با رضایتمندی از عملکرد روابط عمومی در یکسال گذشته گفت: انعکاس زحمات همکاران در همه حوزه‌ها  منوط به پشتکار، ایده پردازی و خلاقیت در حوزه روابط عمومی است و این هنر شما کارکنان این حوزه است که به چه نحوی اطلاع رسانی را انجام دهید تا بیشترین بازخورد را داشته باشد.

شهردار منطقه انعکاس انتقادات را بخشی از کار رسانه‌ای دانست و گفت: باید انتقادات شنیده و اقدامات حوزه ها در جهت رفع آنها نیز منعکس شود تا نقش دو سویه روابط عمومی حفظ شود.

صباغ استفاده از ظرفیت افراد شاخص محله در تولید محتوای خبری را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: افراد شاخص که در یک محل حضور دارند و همچنین معتمدین محلی نقش مهمی در معرفی نیازهای محله و جلب مشارکت شهروندان دارند و و روابط عمومی‌ها با استفاده از این ظرفیت می‌توانند در خصوص اطلاع رسانی و مستندسازی‌ها اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار