با انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن و دیجیکالا؛
ظرفیتهای جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان بانک مسکن ایجاد شد
بانک مسکن نگاه مثبتی در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد و رفاه حال مشتریان و سهولت در استفاده از خدمات توسط آنها همیشه مدنظر بانک مسکن بوده است.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش بانک مسکن-هیبنا؛ حمید محمدی رییس هیات مدیره دیجیپی و مدیر عامل دیجیکالا در حاشیه امضای تفاهمنامه بانک مسکن با دیجیکالا طی سخنانی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهمنامه گفت: امیدواریم این تفاهم نامه همکاری، ظرفیتهای جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان برای هر دو سازمان ایجاد کند.
وی افزود: مشتریان بانک مسکن میتوانند از اعتبار خود در تمام درگاههای متصل به دیجیپی در حوزههای سفر،کالای دیجیتال، پزشکی،گردشگری و … استفاده کنند.
حمیدی با بیان این مطلب که سعی داریم با استفاده از تکنولوژیهای روز ارایه خدمات به مشتریان را با سهولت بیشتری انجام دهیم، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبتی که بانک مسکن در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد؛ بتوانیم علاوه بر طرح خرید اعتباری، با همکاری این بانک سرویسهای دیگری نیز به مشتریان ارایه دهیم.
هومن امینی مدیرعامل دیجیپی نیز طی سخنانی انعقاد این تفاهم نامه را سرآغاز همکاری با بانک مسکن عنوان کرد و گفت با این قرارداد یک ساله همکاری امکان خرید اعتباری مشتریان بانک مسکن از دیجیکالا فراهم شد.
وی افزود: ما در قدمهای اولیه این همکاری هستیم ولی افقی که ترسیم میکنیم از این همکاری افق بسیار بلند مدت و پرآیندهای هست و به همین دلیل امیدواریم این همکاری منجر به رشد تعاملات نزدیکتر نظام بانکی و نظام اقتصاد دیجیتال شود.
امینی با اشاره به استفاده از فینتکها در حوزه مسکن یاداور شد: بانک مسکن بانکی با سابقه طولانی و مشتریان وفادار در حوزه مسکن است که در این زمینه میتواند تحولات مثبتی را در زمینه استفاده از فینتکها در حوزه مسکن ایجاد کند.
تفاهمنامه بین بانک مسکن و دیجیکالا در دومین روز از همایش بانکداریالکترونیک و نظامهای هماهنگ پرداخت، به امضا رسید که بر اساس آن امکان خرید اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای مشتریان بانک مسکن فراهم شده است.
ارسال نظر