| کد مطلب: ۱۱۴۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سالگرد آتش بازی مقابل قطر؛

3 ایرانی جویای درخشش

سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران فرصت دارند تا آمار گلزنی خود مقابل قطر را ارتقا دهند.

3 ایرانی جویای درخشش

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران قرار است برای بیست و ششمین بازی مقابل قطر قرار بگیرد. در 25 بازی قبلی 16 برد برای ایران، 5 مساوی و فقط 4 بازی به سود قطر تمام شده تا کمترین نرخ نتایج این تقابل به نام حریف ایران باشد.

در این مدت ایرانی‌ها توانسته‌اند 43 مرتبه دروازه قطر را باز کنند. در واقع 43 گل در 25 بازی که حاصل گلزنی 24 بازیکن است. یعنی به طور میانگین در هر دوئل ایران – قطر یک ایرانی جدید پایش به گلزنی باز شده است. اسامی این گلزنان به شرح زیر است:

۴ گل: علی دایی، سردار آزمون

۳ گل: علیرضا واحدی نیکبخت، علیرضا جهانبخش

۲ گل: مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، میلاد میداوودی، وحید هاشمیان، کریم باقری

۱ گل: میلاد زنیدپور، غلامرضا رضایی، جلال رافخایی، احمد آل نعمه، آرش برهانی، مهدی مهدوی‌کیا، ابراهیم تهامی، ادموند اختر، علیرضا حکیم‌زاده، فرشاد پیوس، کریم باوی

با نگاهی به تقویم متوجه نکته‌ای جالب درباره مصاف امشب ایران و قطر می‌شوید. دقیقا یک سال از برد پر گل 4 بر صفر شاگردان قلعه نویی می‌گذرد. دیداری که در یک طوفان 10 دقیقه‌ای با گل‌های کنعانی، سردار و جهانبخش به سود ایران تمام شد و حالا در غیاب کنعانی، رفقای او یعنی سردار، علی جهان و طارمی این شانس را دارند تا آمار گلزنی خود مقابل عنابی‌ها را بهبود ببخشند و شاید هم آن نتیجه را تکرار کنند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار