| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

با اعلام باشگاه ملوان بندانزلی؛

دهمین خرید سپاهان رسمی شد (عکس)

محمد بردبار با اعلام رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

دهمین خرید سپاهان رسمی شد (عکس)

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دو روز پس از انتشار پست خداحافظی توسط محمد بردبار از هواداران ملوان، مدیران این باشگاه شمالی به صورت رسمی انتقال بردبار به سپاهان را رسمی اعلام کردند.

رسانه باشگاه ملوان درباره این انتقال اینطور توضیح داده است: «محمدرضا بردبار هافبک تیم بزرگسالان و محصول آکادمی باشگاه ملوان طی توافقی دوجانبه مابین باشگاه ملوان و سپاهان با پرداخت مبلغ رضایتنامه به سپاهان پیوست.» 

در ادامه به نکته مهم دیگری نیز در این انتقال پرداخته شده و نوشته شده است: ضمنا درآمدی از حق ترانسفر بعدی این بازیکن در آینده نصیب باشگاه ملوان خواهد شد.»

 

mnx3uujk

بردبار که به عنوان سهمیه زیر 23 سال به اردوی طلایی پوشان فوتبال ایران اضافه می‌شود، متولد 1382 است و سال گذشته در 17 مسابقه لیگ برتری برای تیمش به میدان رفت و در مصاف با نساجی افتخار بستن بازوبند کاپیتانی را هم در 20 سالگی به دست آورد تا بالاتر از چهره‌های سرشناس فوتبال انزلی نظیر قایقران، مازیار و پژمان نوری جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاه لقب بگیرد.

باشگاه استقلال هم شرایط جذب هافبک ملوان را دنبال کرد، اما درنهایت مدیران باشگاه سپاهان بودند که موفق به توافق با باشگاه شمالی کشور شدند. البته این انتقال می‌توانست زودتر رقم بخورد، اما حضور سعید دقیقی و مخالفت او با این انتقال فرایند آن را به تاخیر انداخت تا با انتخاب مازیار زارع در رأس کادر فنی قوهای سفید فوتبال ایران، سرانجام درخواست مورایس برای جذب این بازیکن عملی شود.

بردبار که تجربه بالایی از حضور در تیم بزرگسالان ملوان و همین‌طور تیم المپیک دارد، حالا در کنار نفرات باتجربه‌ای نظیر محمد کریمی، برایان دابو، آریا یوسفی، استیون انزونزی و بازیکنان جوانی نظیر علی احمدی، سرشوق و عباس حبیبی قرار می‌گیرد و کار آسانی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد، که باید دید این رقابت برای او چطور پیش می‌رود.

سپاهان که در این فصل با جدا شدن نفرات شاخصی دست و پنجه نرم کرد، ابتدا 7 بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفت و سپس انزونزی و کامارا هم به این تیم اضافه شدند که مقابل الوحدات در نیمه دوم بازی کردند. بردبار دهمین خرید مورایس در این فصل به شمار می‌رود که برخلاف دو خرید قبلی جوانی مستعد و آینده‌دار است و امیدوار به درخشش زیر نظر مورایس به اصفهان کوچ می‌کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار