| کد مطلب: ۱۱۳۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

طلاق امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی/ خانم بازیگر حلقه‌ ازدواج را درآورد!

پس از شرکت الیکا عبدالرزاقی در اسکار مهران مدیری بدون حلقه شایعات زیادی در مورد زندگی خصوصی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی به راه افتاد.

طلاق امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی/ خانم بازیگر حلقه‌ ازدواج را درآورد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امین زندگانی که نقش فخرالدین را در سریال طوبی به تصویر می کشد، در فضای مجازی فعالیت فراوانی دارد و هر روز استوری هایی را در مورد پشت صحنه سریال طوبی و نقش آفرینی در این سریال منتشر می کند. آقای بازیگر که این روزها حرف و حدیث های زیادی درباره زندگی خصوصیش در فضای مجازی به گوش می رسد، در میان استوری هایش به حضور الیکا عبدالرزاقی در شب آهنگی واکنش نشان داد و تصویر منتشر شده در یک فن پیج را که با نوشته بانو الیکا همراه شده بود استوری کرد و به نوعی موجب اتمام شایعات جدایی و... از زندگی خصوصیش شد.

شایعه جدایی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی از کجا شروع شد؟

پس از شرکت الیکا عبدالرزاقی در اسکار مهران مدیری بدون حلقه شایعات زیادی در مورد زندگی خصوصی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی به راه افتاد که عدم انتشار تبریک تولد امین زندگانی از سوی همسرش به این شایعات قوت بخشید اما اخبار و شنیده ها در فضای مجازی شایعاتی بیش نیستند و به تازگی امین زندگانی به حضور همسرش در شب آهنگی واکنش نشان داده و الیکا نیز در گفتگو با حامد آهنگی شایعه طلاقش را رد کرده و علت به دست نکردن حلقه را اجرای تئاتر و علاقه نداشتن به زیورآلات دانسته است. همچنین الیکا عبدالرزاقی به مناسبت تولد هدیه تهرانی عکسی از مراسم عقدش در کنار این بازیگر محجوب و محبوب کشورمان منتشر کرده است.

الیکا-عبدالرزاقی-در-شب-آهنگی

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی از زوج های هنری مشهور سینما هستند که سال ۱۳۹۲ زندگی مشترکشان را آغاز کردند. ماجرای آشنایی این زوج هنرمند مربوط به همبازی شدنشان در یک تله فیلم بود که در نهایت به افزایش ارتباط و ازدواجشان ختم شد.

منبع : نمناک

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار