| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل الوکره

تیم فوتبال تراکتور ایران در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) مقابل الوکره قطر قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل الوکره

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال تراکتور ایران در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الجنوب مقابل تیم فوتبال الوکره قطر قرار می‌گیرد.

دو تیم در فصل گذشته لیگ کشورشان موفق شدند رتبه چهارم را کسب کنند، با این تفاوت که تراکتور به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی توانست جواز حضور مستقیم در این رقابت‌ها را کسب کند. الوکره نیز بعد از تیم‌های السد، الریان و الغرافه در رتبه چهارم ایستاد تا جواز حضور در این رقابت‌ها را به صورت مستقیم کسب کند. تراکتور با تیم‌های موهون باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان در گروه A این رقابت‌ها هم‌گروه است.تیم فوتبال تراکتور که عملکرد بسیار خوبی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی داشت اما تا به اینجا کار نتوانسته نتایج خوبی در لیگ برتر ایران کسب کند. تی‌تی‌ها در چهار بازی موفق به کسب ۷ امتیاز شدند و با یک بازی بیشتر نسبت رقبایی نظیر پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر در رده دوم جدول هستند. الوکره نیز وضعیت خوبی در این فصل رقابت‌های لیگ ستارگان قطر ندارد. شاگردان میگل آنخل رامیرس از چهار بازی تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده‌اند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفته‌اند.

تراکتور تاکنون ۶ دوره در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و تنها ۲ بار موفق شده به مرحله حذفی صعود کند، تی‌تی‌ها اما هیچ‌گاه از مرحله یک‌هشتم نهایی بالاتر نرفته‌اند و در این دوره با توجه به اینکه بازیکنان سرشناس زیادی را در اختیار دارند، امیدوارند بتوانند به مراحل بالاتر صعود کنند.

تراکتور تاکنون ۶ بار مقابل نمایندگان قطری قرار گرفته که اصلا آمار خوبی را مقابل این تیم‌ها نداشته است. چهار شکست و دو مساوی حاصل کار قرمزپوشان تبریزی در مقابل قطری‌ها بوده و حالا شاگردان اسکوچیچ انگیزه بالایی برای شکستن این طلسم مقابل الوکره را دارند. این‌ دو تیم برای اولین‌بار در تاریخ امشب مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. الوکره نیز عملکرد خوبی مقابل تیم‌های ایرانی ندارد، این تیم تاکنون ۲ بار مقابل نمایندگان ایران قرار گرفته که در هر ۲ بازی هم شکست خورده است.

دراگان اسکوچیچ به غیر از محمد قنبری و سجاد آشوری قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیستند، سایر بازیکنان خود را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد اسکوچیچ قصد دارد تراکتور را با آرایش ۲-۴-۴ روانه میدان کند. علیرضا بیرانوند در این دیدار مسئولیت حفاظت از قفس توری تراکتور را دارد.

در این دیدار نیز زوج شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در قلب خط دفاعی تی‌تی‌ها قرار می‌گیرند، دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست و محمد نادری از جناح چپ خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کنند. ایگور پوستونسکی در کنار ریکاردو آلوز در میانه میدان قرار می‌گیرند، جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ و مهدی هاشم‌نژاد به عنوان وینگر راست به میدان می‌روند. امیرحسین حسین‌زاده پشت‌سر تومیسلاو اشترکالی در خط حمله ۱۱ بازیکن منتخب تراکتور را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار