| کد مطلب: ۱۱۳۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

یک برزیلی و یک ترک گزینه های سرمربیگری استقلال

بعد از انتشار نام هایی چون هروه رنار، کیکه فلورس، بیلیچ و نیکو کواچ، حالا نام دو سرمربی دیگر برای هدایت استقلال به گوش می رسد، با این تفاوت که این نام ها مستقیم از دل هلدینگ بیرون آمده است!

یک برزیلی و یک ترک گزینه های سرمربیگری استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، استقلال هنوز هم بهشت دلال هاست. پس از کسب درآمدهای حلال و حرام در دل نقل و انتقالات و از پروسه جذب بازیکن جدید و تمدید بازیکنان قدیمی، حالا با توجه به جایگاه لرزان جواد نکونام، ایجنت ها و دلال های مرتبط با باشگاه و هلدینگ کورس حساسی را برای معرفی سرمربی به استقلال آغاز کرده اند. در حالی که همین امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال در بیانیه ای خشک و رسمی، انگار از روی اجبار در ظاهر از جواد نکونام حمایت کرد، از هلدینگ خلیج فارس خبر می رسد هم شهریاری و هم فرشید سمیعی اصرار به حذف جواد نکونام دارند! فقط با این تفاوت که شهریاری تعارف را کنار گذاشته اما مدیرعامل موقت استقلال در ظاهر حامی نکونام است و در باطن مجری اوامر شهریاری!

 به هرحال در شرایطی که رقابت دلال ها اوج گرفته و از یک سو، همان تیم دلالی که بوسنیایی ها را به استقلال آورد، با بیلیچ و مربیانی از این دست صحبت کرده و دو تیم دیگر به موازات هم یک مربی صاحب اسم مثل نیکو کواچ و دو مربی مطرح اروپایی نظیر هروه رنار فرانسوی و کیکه سانچز فلورس را به باشگاه استقلال لینک کرده اند، حالا گروه دیگری با معرفی یک مربی مسلمان اهل ترکیه و یک سرمربی برزیلی، به هلدینگ نفوذ کرده و به گزارش رسانه های نزدیک به هلدینگ شانس بالایی برای بردن مسابقه معرفی سرمربی استقلال و دریافت پورسانت دارند! به گفته رسانه نزدیک به هلدینگ عبدالله آوجی، سرمربی مشهور ترک که سابقه هدایت بشیکتاش، ترابوزان، باشاک شهیر، استانبول اسپور و ... را داشته و دو سال سرمربی تیم ملی جوانان و بیش از دو سال هم سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیه بوده، به هلدینگ خلیج فارس معرفی شده است.

 عبدالله آوجی ۶۱ ساله از سال ۲۰۱۱ میلادی تا سال ۲۰۱۳ میلادی سرمربی تیم ملی ترکیه بود و اگرچه در سال های اخیر چند بار مهر برکناری روی کارنامه اش خورده اما مربی موفق و صاحب سبکی است. گزینه بعدی هم سرمربی تیم ملی المپیک برزیل در المپیک ریو و سرمربی اسبق الهلال است، روژریو میکاله با نام کامل ماریو روژریو ریس میکاله سرمربی ۶۳ برزیلی به هلدینگ پیشنهاد شده تا در صورت تایید هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

دو نام جدید از هلدینگ بیرون آمد؛ یک برزیلی و یک ترک به گزینه های سرمربیگری استقلال اضافه شدند! باید دید واکنش هواداران استقلال به این دو نام که از سوی ییکی از رسانه های نزدیک به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیرون آمده، چه خواهد بود.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار