| کد مطلب: ۱۱۳۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

سرنوشت تلخ نکونام در استقلال؛ اول سانسور، بعدا اخراج

عدم انتشار بیانیه روز گذشته باشگاه استقلال از سوی رسانه رسمی هلدینگ خلیج‌فارس بیش از پیش چند دستگی در ارکان مدیریت باشگاه را نشان می‌دهد.

سرنوشت تلخ نکونام در استقلال؛ اول سانسور، بعدا اخراج

به گزارش آرمان ملی آنلاین، استقلال باید روز بیست‌وششم شهریورماه در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه قطر برود. طبق آخرین خبرها، دوئل استقلال و الغرافه باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار شود، اما آنچه پیش از اولین نبرد آسیایی آبی‌ها اهمیت دارد، تعیین‌تکلیف وضعیت کادرفنی تیم استقلال است؛ چرا که در روز‌های گذشته و بعد از شکست آبی‌پوشان پایتخت برابر استقلال خوزستان، حواشی پیرامون آینده کاری جواد نکونام به اوج خود رسیده است.

نکونام تمرینات آماده‌سازی استقلال را بعد از وقفه‌ای کوتاه از سر گرفته، اما آنچه واضح است اینکه او برخلاف روز‌های ابتدایی فصل، حمایت حداکثری مدیران باشگاه را پشتیبان خود نمی‌بیند! سفر احمد شهریاری و فرشید سمیعی در نقش رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل استقلال به دبی و مذاکره با فرهاد مجیدی، بیش از پیش جایگاه جواد نکونام روی نیمکت استقلال را متزلزل کرده است؛ البته که گفته می‌شود مجیدی پیشنهاد ارائه شده را رد کرده و فعلاً تمایلی به حضور دوباره روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت نشان نداده است.

بیانیه‌ای دوپهلو و سکوت غیرمنتظره رسانه هلدینگ!

استقلالی‌ها روز گذشته بعد از حواشی به‌وجود آمده، سرانجام سکوت خود را شکستند و بیانیه‌ای را منتشر کردند؛ آن‌هم در حالی‌که در بیانیه منتشره، خبری از حمایت قاطع از جواد نکونام نبود و ادبیات دوپهلوی بیانیه تنظیم‌شده از سوی آبی‌ها، بیش از گذشته به ابهامات آینده کاری کادرفنی فعلی استقلال افزوده است. جالب آنکه در این میان، گفته می‌شود اختلافات میان مدیران هلدینگ خلیج‌فارس که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار دارند هم با جواد نکونام به اوج خود رسیده است.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مالکیت این هلدینگ بر باشگاه، همواره اطلاعیه‌ها و خبر‌های مرتبط با باشگاه را پوشش داده است. با این وجود، اطلاعیه روز گذشته باشگاه استقلال از سوی رسانه هلدینگ خلیج‌فارس پوشش داده نشد تا اختلاف به‌وجود آمده در مسیر حمایت از جواد نکونام تلویحاً تایید شود. ضمن آنکه گفته می‌شود نکونام هم در اقدامی متقابل، آلمدین زیلیکیچ را ممنوع‌الورود به تمرینات استقلال کرده تا حواشی پیرامون نیمکت استقلال در بیشترین حالت ممکن در ماه‌های اخیر باشد.

صدای مذاکره با گزینه‌های خارجی به گوش می‌رسد

مدیران باشگاه استقلال بعد از دریافت پاسخ منفی از فرهاد مجیدی، به سراغ مذاکره با چند گزینه خارجی رفته‌اند. عدم تکذیب مذاکرات انجام شده با فرهاد مجیدی و رایزنی‌ها با گزینه‌های خارجی نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه نسبت به تغییر سرمربی مصمم هستند! گفته می‌شود که امروز (پنج‌شنبه) قرار است با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس، جلسه هیات‌مدیره برگزار شود و احتمالاً در این جلسه تصمیم نهایی درباره آینده کادرفنی استقلال گرفته خواهد شد و براساس آخرین خبرها، احتمال برکناری جواد نکونام بیش از احتمال ابقای او است!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار