| کد مطلب: ۱۱۳۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

کابوس جدید استقلال و پرسپولیس در آسیا!

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، پس از مدت‌ها با پیشنهاد الاهلی عربستان موافقت کرد تا مقصد جدیدش را معرفی کند.

کابوس جدید استقلال و پرسپولیس در آسیا!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  باشگاه الاهلی عربستان با ناپولی بر سر انتقال ویکتور اوسیمن به توافق رسیده بود و اکنون این بازیکن هم موافقت خود با این پیشنهاد را تایید کرده است.

به نقل از ورزش سه، تصمیم اوسیمن تقریبا برای تمام تابستان به طول انجامید و او در نهایت امروز، آخرین روز از نقل و انتقالات، مقصد بعدی خود را مشخص کرد.

پاری سن ژرمن در اوایل تابستان برای جذب این بازیکن اقدام کرد و اوسیمن با باشگاه فرانسوی به توافق شخصی رسید، اما پس از ناکامی پی‌اس‌جی در توافق با ناپولی‌، این انتقال نهایی نشد.

پس از آن چلسی و الاهلی، دو باشگاهی بودند که به شدت به دنبال مهاجم نیجریه‌ای بودند. هر دو باشگاه از تصمیم بازیکن برای جدایی خبر داشتند که ناپولی‌ برای خرید روملو لوکاکو از چلسی به توافق رسیده بود و این به معنای نزدیک شدن اوسیمن به درب‌ خروج باشگاه ایتالیایی بود. 

به گزارش اسکای ایتالیا، این بازیکن نیجریه‌ای با وجود مذاکره یک شبه نمایندگان چلسی با او، اکنون به باشگاه الاهلی عربستان سعودی چراغ سبز نشان داده است.

این باشگاه به او دستمزد 40 میلیون یورویی برای هر فصل و قراردادی چهار ساله با بند آزادسازی 50 میلیون یورویی پیشنهاد داده که در سال 2025 فعال خواهد شد. این بند به درخواست خود بازیکن در قرارداد گنجانده شده که اطمینان حاصل شود او می‌تواند دوباره به اروپا بازگردد.

باشگاه الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان نخبگان آسیا حریف پرسپولیس و استقلال به عنوان نمایندگان ایران است و با مهره سرشناس جدیدش به دنبال موفقیت بیشتر در این رقابت‌ها خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار