| کد مطلب: ۱۱۳۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

اولمو: مدت‌ها منتظر این لحظه بودم

دنی اولمو، ستاره بارسلونا، احساساتش را پس از به ثمر رساندن گل پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو، ابراز کرد.

 اولمو: مدت‌ها منتظر این لحظه بودم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در بازی بین بارسلونا و رایو وایه‌کانو، بلوگرانا با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید. این بازی با گل زودهنگام اونای لوپز برای رایو وایه‌کانو آغاز شد، اما بارسلونا توانست با گل‌های پدری و دنی اولمو به بازی بازگردد و پیروز شود.

دنی اولمو که به عنوان تعویضی وارد زمین شده بود و اولین بازی‌اش را برای بارسا تجربه می‌کرد، در دقیقه ۸۱ با یک ضربه دقیق، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

 

oifdwyyy

پس از بازی، اولمو در مصاحبه‌ای گفت: «ما تسلیم نمی‌شویم. ما می‌خواهیم حتی در دقیقه ۹۰ یا ۱۰۰ پیروز شویم. می‌خواهم این گل را به خانواده‌ام تقدیم کنم. قبل از بازی با لامین صحبت کردم و قرار گذاشتیم که اگر گل زدم، با هم جشن بگیریم.»

اولمو همچنین درباره پست بازی خود گفت: «امروز پشت مهاجم بازی کردم، اما می‌توانم در هر دو جناح کناری نیز بازی کنم. هر جا که مربی بخواهد بازی می‌کنم.» او از بازی در کنار بازیکنان بزرگ بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت: «بازی در اینجا با این همه بازیکن بزرگ بسیار آسان به نظر می‌رسد.»

 

ss4x43pq

او همچنین از عملکرد تیم و پیروزی در این ورزشگاه پس از چند سال ابراز خوشحالی کرد و گفت: «ما چند سالی بود که در این ورزشگاه پیروز نشده‌ بودیم بنابراین از این پیروزی و عملکردمان بسیار خوشحالیم.» اولمو افزود: «من همیشه سعی می‌کنم گل بزنم یا موقعیت‌های گل ایجاد کنم. من یک بازیکن هجومی هستم و احساس بسیار خوبی در این تیم دارم. آماده بازی بودم و روزهای زیادی منتظر این لحظه بودم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار