| کد مطلب: ۱۱۳۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

انقلاب در تیم ملی امارات: اعطای تابعیت به 9 بازیکن

امارات به 9 بازیکن جدید از سه باشگاه مطرح ادنوک لیگ، تابعیت این کشور را داد تا در صورت نیاز، حتی به تیم ملی دعوت شوند.

 انقلاب در تیم ملی امارات: اعطای تابعیت به 9 بازیکن

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی امارات که در سالهای اخیر به بازیکنان متعددی تابعیت این کشور را داده و حتی برای تیم ملی امارات نیز به میدان رفته اند، این سیاست را ادامه داده و حالا به 9 بازیکن جدید در سه باشگاه العین، النصر و الشارجه نیز تابعیت این کشور داده شده تا در صورت نیاز، برای تیم ملی امارات به میدان بروند.

روزنامه امارات الیوم در شماره امروز خود نوشته است: باشگاه‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای ادنوک، از طریق پلتفرم‌های رسمی خود اعلام کردند که تعدادی از بازیکنانشان موفق به دریافت تابعیت اماراتی شده‌اند و از فصل جدید فوتبال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به عنوان بازیکنان بومی در فهرست تیم‌ها ثبت شده‌اند.

تعداد بازیکنانی که اخیراً تابعیت اماراتی دریافت کرده‌اند، به ۹ نفر می‌رسد که چهار نفر از آنها از باشگاه العین هستند: ماتیاس پالاسیوس، سیکو بابا، جوناس ناوو و سولومون سوسو. همچنین سه بازیکن از باشگاه الشارجه به نام‌های کایو لوکاس، مارکوس میلونی و عثمان کامارا و دو بازیکن از باشگاه النصر به نام‌های گوستاوو الکس و جونیور سیلوا نیز تابعیت اماراتی دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که دریافت تابعیت اماراتی به این بازیکنان اجازه می‌دهد تا در صورت دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی به سرمربیگری پائولو بنتو، در تیم ملی امارات نیز بازی کنند.

[2070526]

تیم ملی امارات به‌زودی برای دو دیدار مقابل تیم‌های ملی قطر و ایران که در تاریخ‌های پانزدهم و بیستم شهریور برگزار خواهد شد، آماده می‌شود. این دیدارها در چارچوب دو هفته اول و دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهند شد.

باشگاه العین در حساب رسمی خود در پلتفرم «ایکس» اعلام کرد که چهار بازیکن از تیمش موفق به دریافت تابعیت اماراتی شده‌اند و به عنوان بازیکنان بومی در تیم ثبت شده‌اند. جوناس ناوو (۱۸ ساله) در خط حمله بازی می‌کند، ماتیاس پالاسیوس (۲۲ ساله) و سیکو بابا (۲۳ ساله) در خط میانی و سولومون سوسو (۱۹ ساله) نیز در خط میانی فعالیت دارند.

از سوی دیگر، باشگاه الشارجه نیز در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد که سه بازیکن تیمش به نام‌های کایو لوکاس، عثمان کامارا و مارکوس میلونی تابعیت اماراتی دریافت کرده‌اند. بازی اخیر الشارجه در مقابل خورفکان در چارچوب هفته اول جام بانک اسلامی ابوظبی، اولین دیدار رسمی عثمان کامارا و مارکوس میلونی به عنوان بازیکنان بومی بود.

مارکوس میلونی (۲۴ ساله) در خط دفاع، عثمان کامارا (۲۳ ساله) در خط حمله و کایو لوکاس (۳۰ ساله) در خطوط میانی و حمله بازی می‌کنند.

باشگاه النصر نیز از طریق صفحه رسمی خود در «ایکس» اعلام کرد که گوستاوو الکس (۲۴ ساله)، مدافع تیم، و جونیور سیلوا (۲۴ ساله)، مهاجم تیم، تابعیت اماراتی دریافت کرده‌اند.

باشگاه النصر در صفحه رسمی خود نوشت: «به دو بازیکن تیم، گوستاوو الکس و جونیور سیلوا، بابت دریافت افتخارآمیز تابعیت اماراتی تبریک می‌گوییم».

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار