| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

دلیل جدایی ستاره سیتی: دنبال تغییر بودم!

خولین آلوارز می‌گوید برای داشتن تجربه و چالش جدید تصمیم به ترک منچسترسیتی و پیوستن به اتلتیکو مادرید گرفته است.

 دلیل جدایی ستاره سیتی: دنبال تغییر بودم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، خولین آلوارز در تابستان سال ۲۰۲۲ به جمع بازیکنان منچسترسیتی اضافه شد و امیدوار بود که بتواند به یکی از ستاره‌های این تیم در خط حمله تحت هدایت پپ گواردیولا تبدیل شود اما درخشش ارلینگ هالند در ترکیب این تیم باعث شد که او فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته باشد.

از اواخر فصل گذشته بود که زمزمه‌هایی درباره نارضایتی او از این شرایط به گوش می‌رسید و منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده بودند که او تمایل دارد سیتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو ترک کند و به باشگاه دیگر منتقل شود تا بتواند مدت زمان بیشتری را در زمین حضور داشته باشد و توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

 

اتلتیکو مادرید مشتری جدی این ستاره آرژانتینی بود و موفق شد با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو و بندهای پاداش ۲۰ میلیون یورویی او را به خدمت بگیرد تا دیه‎‌گو سیمئونه به خواسته‌اش که در اختیار داشتن این بازیکن برای قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی فصل آینده لالیگا بود برسد.

آلوارز در گفتگو ESPN درباره دلیل برای ترک منچسترسیتی اظهار داشت:« من احساس کردم که نیاز به تغییری در زندگی حرفه‌ای دارم. نیاز داشتم که به دنبال چالش جدیدی باشم و باور دارم که اتلتیکو مادرید می‌تواند این ابزار را در اختیارم بگذارد که به بهترین نسخه خودم تبدیل شوم. در منچسترسیتی چیزهای بسیاری یاد گرفتم. به خاطر دو سالی که در این باشگاه بودم قدردان هستم.»

او در پاسخ به سوالی درباره تفاوت پپ گواردیولا و سیمئونه گفت:« گواردیولا و سیمئونه از نظر من در بین بهترین مربیان حال حاضر فوتبال دنیا هستند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار