| کد مطلب: ۱۱۳۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

طعنه به صلاح: عربستانی‌ها هم او را نمی‌خواهند

مارک لاورنسن، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که باشگاه‌های عربستانی به‌خاطر سن بالای محمد صلاح برای جذبش تلاش نکردند.

 طعنه به صلاح: عربستانی‌ها هم او را نمی‌خواهند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، از قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول تنها یک فصل دیگر باقی مانده و او در تابستان سال آینده می‌تواند این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان ترک کند. هنوز مذاکره‌ای برای تمدید این قرارداد انجام نشده و این یعنی احتمال ترک آنفیلد توسط او بسیار زیاد است.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و عربستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از علاقه جدی چند باشگاه عربستانی به جذب او خبر داده بودند اما لیورپول در آن زمان با وجود دریافت پیشنهادهای هنگفت با جدایی این ستاره مصری موافقت نکرد تا او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

اما به نظر می‌رسد که آنها امسال تمایلی برای جذب این بازیکن ندارند و لاورنسن در گفت‌وگو با Paddy Power در این باره اظهار داشت: «باشگاه‌های عربستانی به دنبال بازیکنان جوان هستند و شاید به همین دلیل است که دیگری تمایلی برای جذب صلاح ندارند و اقدامی در این زمینه نکردند.

او دوست دارد در لیورپول بماند. بازی خوبی ارائه کرده و آنها هم مایل به حفظش هستند اما اگر امسال کسی پیشنهادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو ارائه کند، مطمئنا با فروش او موافقت خواهند کرد. او زیاد گل می‌زند اما گاهی هم می‌تواند عملکرد بسیار فاجعه‌باری داشته باشد. ولی با این حال گلزنی را برای شما تضمین می‌کند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار