| کد مطلب: ۱۱۲۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

صلاح با بدن تکه تکه و مدل موی جدید

با مدل مو و استایل جدید، محمد صلاح به دنبال رقم زدن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است.

 صلاح با بدن تکه تکه و مدل موی جدید

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، محمد صلاح فصل جدید را متفاوت‌تر از هر زمان دیگری آغاز کرده و به نظر می‌رسد که از نو متولد شده است! آن هم به‌خاطر اینکه او به غیر از فعالیت روزانه، سر و شکل جدیدی از خود به نمایش گذاشته است.

مخاطبان و اهالی فوتبال سرگرم رقابت‌های یورو 2024 بودند که پیش از فینال بین انگلیس و اسپانیا در برلین، محمد صلاح تیتر یک اخبار شد: با سیکس پک تراش خورده و مدل مویی که هرگز از آن سراغ نداشتیم!

صلاح روز شنبه با رونمایی از استایل جدید خود طرفدارانش را شگفت‌زده کرد. این ستاره مصری که بسیاری از طرفدارانش معتقدند در تابستان امسال کاشت مو انجام داده، ماه گذشته ظاهر جدید خود را در اینستاگرام به سخره گرفت اما به نظر می‌رسد از نتایج آن خوشحال است.

به نظر نمی‌رسد که صلاح فقط با اصلاح موی جدید و تغییرات عضلاتش به استقبال فصل جدید برود. او روز گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیورپول در تست‌های آمادگی جسمانی انتخاب شد و مشخص است که به دنبال فصل درخشان است.

 

m1f34i2p

این مهاجم 32 ساله که برای یک دوره جدید آماده می‌شود، در فصل آینده یک مربی جدید در تیم خواهد داشت و قرار است به جای یورگن کلوپ با آرنه اسلوت همکاری کند.

صلاح فصل گذشته را با انتقادات زیادی سپری کرد. تصاویری که از او در تمرینات لیورپول منتشر شده کاملا نشان دهنده این است که او می‌خواهد در بهترین فرم بسیاری از ستاره‌های فوتبال مانند کریستیانو رونالدو را پشت سر بگذارد.

صلاح که همیشه آمادگی بدنی مناسبی داشت، با استایل جدیدی که برای خودش دست و پا کرده بیشتر اینطور نشان می‌دهد که خودش را به عنوان رقیب جدید رونالدوی 39 ساله معرفی می‌کند و می‌خواهد با او رقابتی داشته باشد.

 

co5kn2ss

اگرچه رونالدو در عربستان آماده فصل جدید با النصر می‌شود و هدف بزرگ او حضور در جام جهانی 2026 است، صلاح که در آخرین روزهای حضور کلوپ با او وارد چالش شده بود، می‌خواهد در برگه جدید تاریخ لیورپول با اسلوت شانس خود برای کسب عناوین را امتحان کند.

تصمیم جدید صلاح در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. تنها چند ساعت پس از ارسال تصویر او کنار استخر یک ویلای مجلل در تعطیلات تابستانی، این پست بیش از 58 هزار بار پسندیده شد و چهار میلیون بازدید به دست آورد!

یکی از طرفداران نوشت: مو صلاح 6288915امین نمونه از مردانی است که با افزایش سن بهتر می‌شوند!

یکی دیگر از طرفداران به شوخی نوشت: سه چیز در زندگی مشخص است. مرگ، مالیات و مو صلاح با زدن 19 گل و 10 پاس گل در هر فصل!

یکی از طرفداران درباره مدل موی جدید صلاح نوشت: از حدود 12 سالگی من این نظریه را داشتم که فوتبالیست‌ها در صورتی که یک مدل موی جدید داشته باشند، بی‌نهایت بهتر بازی می‌کنند. تبریک به‌خاطر 40 گل و پاس گل شما در فصل آینده مو صلاح.

این ستاره مصری در هفتمین فصل حضورش در آنفیلد، علیرغم مصدومیت از ناحیه همسترینگ، مثل همیشه برای قرمزها مهم بود. 18 گل در 32 بازی لیگ برتری، ضعیف‌ترین آمار گلزنی او از سال 2017 بود. صلاح جدید به فکر بهترین‌هاست و باید دید که نسخه جدید او چه موفقیت‌هایی به دست می‌آورد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار