| کد مطلب: ۱۱۲۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

جدایی چهره های محبوب از استقلال / این دستور از بالا به نکونام رسید

بنظر می رسد تمام مسئولان باشگاه استقلال که اکنون دستی بر آتش امورات این باشگاه دارند در جلسات اخیر تأکید داشته اند که اعضای کادرفنی باید جدا شوند.

جدایی چهره های محبوب از استقلال / این دستور از بالا به نکونام رسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسئولان باشگاه استقلال در صحبت‌هایی که با جواد نکونام داشتند از او خواسته‌اند کادر فنی‌اش را تقویت کند. این درخواست به منزله جدایی قطعی دستیاران او نیست و نکونام می‌تواند از افرادی که فصل پیش درکنارش بودند در پست‌های دیگر استفاده کند اما سرمربی استقلال مجاب به استفاده از نیروهای تازه‌نفس و کاربلد شده است و در این‌باره گفته می‌شود جذب مربیان خارجی در اولویت قرار دارد. با این حال اما هنوز نکونام نام دستیاران خارجی مدنظرش را به باشگاه نداده است و باتوجه به اینکه باید منابع مالی در نظر گرفته شود، سرمربی استقلال باید در راستای اعلام لیست مربیان مدنظر خود به باشگاه به سرعت اقدام کند تا مذاکرات آغاز شود و مربیانی به استقلال بیایند که از نظر فنی در شرایط مطلوبی باشند. در این راستا شنیده می‌شود که تمام مسئولان باشگاه استقلال که اکنون دستی بر آتش امورات این باشگاه دارند در جلسات اخیر تأکید کرده‌اند که اعضای کادرفنی باید جدا شوند. حتی به مدرک مربیگری برخی مربیان نیز اشاره شده است.

برای مثال بهزاد غلامپورکه مربی دروازه‌بان‌های استقلال است مدرک A ندارد که طبق قوانین جدید او قادر به همراهی استقلال در فصل آتی نخواهد بود. مهدی هاشمی‌نسب نیز به تازگی در کلاس مذکور شرکت کرده و برای نشستن روی نیمکت استقلال نیاز به چنین مدرکی دارد اما مسأله فقط مدرک نیست و مسئولان باشگاه استقلال معتقدند با توجه به اینکه استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، نیاز به مربیان کاربلد دارد. در این شرایط نکونام چندان در تصمیم‌گیری راحت نیست. او با دستیاران خود به نوعی رودربایستی دارد و نمی‌خواهد زمینه‌ساز جدایی آنها به بهانه تقویت کادرفنی شود و به همین دلیل درحال ارزیابی است تا راهی پیدا کند برخی اعضای کادرفنی بمانند و یا در پست‌های دیگر به کار گرفته شوند و بعد از آن نام مربیان خارجی مدنظر خود را به باشگاه اعلام کند. به هرحال این موضوع باید به سرعت تعیین تکلیف شود تا استقلال در فصل آتی با مربیانی وارد لیگ شود که از نظر دانش فنی مورد تأیید مالکان جدید باشند.

نکونام فصل گذشته از هاشمی نسب، نوازی، رجبی و رحمتی به عنوان دستیار خود استفاده می کرد.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار