| کد مطلب: ۱۰۶۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

برزگر: کشتی ایران ضعیف شده است

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران، گفت: حسن یزدانی در دوئل ششم خود مقابل دیوید تیلور هیچ برنامه و رویکرد خاصی نداشت.

برزگر: کشتی ایران ضعیف شده است

حسن یزدانی ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در ششمین رقابت خود مقابل دیوید تیلور با نتیجه ۹ بر سه و ضربه فنی اسیر توانایی جادوگر آمریکایی شد و به مدال نقره مسابقات جهانی بلگراد بسنده کرد.

منصور برزگر در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص عملکرد یزدانی در این دوره از رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، اظهار داشت: قرار نبود حسن یزدانی مقابل تیلور اینگونه کشتی بگیرد. در این مسابقه حسن هیچ تاکتیک و فن خاصی ارائه نکرد و نباید توقع داشت بدون داشتن برنامه‌ به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: یزدانی در این مبارزه نتوانست حتی یک زیر از تیلور بگیرد و این یعنی فاجعه. کشتی ایران در مقایسه با دیگر کشورهای مدعی خیلی ضعیف شده و نمی‌توانیم همانند گذشته شاهد کشتی ناب ایرانی باشیم.

برزگر افزود: در حال حاضر کشتی ایران بسیار ضعیف شده است. در بلگراد ملی‌پوشان هیچ برنامه‌ای نداشتند تا بتوانند مقابل رقبای قدرتمند خود به پیروزی برسند. در مبارزات کشتی‌گیران خود هیچ زیرگیری و پیچ و خمی شاهد نبودیم و بدن آنها فاقد آمادگی لازم بود.

برزگر تاکید کرد: نمی‌توان برای کشتی به داروخانه رفت و برای آن دارویی تجویز کرد چراکه بدون آمادگی نمی‌توان عملکرد موفقی داشت. رمز موفقیت آزادکاران در گرو تمرین و اجرای درست فنون است تا بتوانند در مسابقات بزرگ عملکرد خوبی داشته باشند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار