| کد مطلب: ۱۰۶۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

گواردیولا هنوز جدایی ستاره تیمش را باور نکرده است + عکس

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی نسبت به جدایی ستاره تیمش و پیوستن به باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و نتوانست ناراحتی خودش را در این زمینه پنهان کند.

گواردیولا هنوز جدایی ستاره تیمش را باور نکرده است + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ایلکای گوندوگان اولین خرید تابستانی بارسلونا بود و آبی و اناری ها توانستند این هافبک آلمانی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. قرارداد او با سیتی تمام شده بود و این باشگاه حتی با پیشنهاد مالی بهتر نیز نتوانست او را به تمدید متقاعد کند. ایلکای پس از چند فصل موفقیت‌آمیز با سیتی به دنبال چالشی دیگر بود و بارسلونا را انتخاب کرد.

پپ گواردیولا در مصاحبه جدید خود نتوانست ناراحتی‌اش از بابت جدایی گوندوگان را پنهان کند و گفت: «ما همه تلاشمان را کردیم تا ایکای را متقاعد به ماندن کنیم ولی نتوانستیم. از این بابت متاسفم ولی حالا برایش بهترین‌ها را می خواهم. هفت سال عالی و باورنکردنی را باهم داشتیم.»

پپ ادامه داد: «نمی توانم برای ستایش از او کلمات درستی پیدا کنم. این چالشی جدید برای او است و آرزو می کنم در آن موفق شود. بارسلونا با جذب گوندوگان کاری باورنکردنی انجام داد و یک خرید فوق‌العاده برایشان است. در هر صورت زندگی همین است و هر بازیکنی برای خود و خانواده‌اش اولویت‌هایی دارد. در نتیجه ما تصمیم ایلکای را قبول کردیم.»

گواردیولا گوندوغان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار