| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

خط و نشان مدافع منچستر برای شاگردان پپ گواردیولا | برای نبرد بزرگ آماده باشید!

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستر یونایتد در گفتگو با ESPN گفت: رسیدن به منچسترسیتی و قرار گرفتن بالاتر از آنها چالش بزرگی است اما ما برای آن آماده هستیم.

خط و نشان مدافع منچستر برای شاگردان پپ گواردیولا | برای نبرد بزرگ آماده باشید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، منچستریونایتد فصل گذشته تحت هدایت اریک تن‌هاخ موفق شد ناکامی‌های چند فصل گذشته را تا حدی جبران کند. 

به نقل از ورزش سه، آنها در مقطعی حتی در کورس قهرمانی هم قرار داشتند و در نهایت با قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول توانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورند. 

حالا همه منتظر دیدن یونایتدی قدرتمندتر و درخشان‌تر در فصل آینده هستند و هوادارن این تیم امید دارند که بتوانند پس از چند فصل متوالی دوری از جام قهرمانی لیگ برتر، این فصل همان فصل موعود برای آنها باشد. 

واران در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت:« ما باید خودمان را باور داشته باشیم. گاهی تفاوت بین تیم خوب و تیم درجه موضوعی است که به ذهن و روحیه مربوط است. فصل جدیدی در پیش داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. رسیدن به منچسترسیتی و قرار گرفتن بالاتر از آنها چالش بزرگی است اما ما برای آن آماده هستیم. 

قهرمانی در لیگ برتر بسیار دشوار است. این رقابت هر سال بهتر و بهتر می‌شود. همه تیم‌ها قدرتمند هستند و سطح بازی بسیار بالاست، بنابراین باید برای این چالش آماده باشیم. کار سختی است اما ما آماده هستیم که در هر بازی بجنگیم. فصل گذشته هم به خوبی نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را در دنیا شکست دهیم.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار