| کد مطلب: ۱۱۳۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی از شرکت کننده‌های فصل سوم «جوکر2»/ زمان پخش

فصل جدید رئالیتی شو جوکر با حضور کمدین‌های چون علی صادقی، حمید لولایی، قدرت الله ایزدی، و... منتشر می‌شود.

رونمایی از شرکت کننده‌های فصل سوم «جوکر2»/ زمان پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از پایان رقابت‌های خانم‌ها در فصل دوم «جوکر2»، از تیزر سری سوم این فصل رونمایی شده. است. در این فصل شاهد حضور دوباره علی اوجی و حمید لولایی هستیم ، این در حالی است که این فصل مهمانان غیر منتظره‌ای چون شاهرخ استخری، امین زندگانی و قدرت الله ایزدی را هم دارد.

 علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی، حمید لولایی، امین زندگانی، علی اوجی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح به عنوان شرکت‌کنندگان سری جدید «جوکر» معرفی شده‌اند. طبق اطلاعاتی که تیزر در اختیارمان می‌گذارد به نظر می‌رسد بیشترین موقعیت‌های خنده‌دار توسط قدر‌ت‌الله ایزدی، علی صادقی و حمید لولایی رقم خواهد خورد.

فصل سوم «جوکر2: طبقه 21» از چهارشنبه 18 مهر در شش قسمت در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در فصل سوم «جوکر2» علاوه بر شرکت‌کنندگان اصلی، رضا شفیعی‌جم و یوسف تیموری هم به عنوان زامبی‌های این دوره معرفی شده‌اند.

در تیزر متشر شده از این فصل، علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی و حمید لولایی، بیشترین میزان تلاش را برای خنداندن کرده‌اند. حرکات موزون لولایی، لباس هیتلر و زنبور بر تن ایزدی و گزارش ورزشی علی صادقی از جمله مهمترین نکات جذاب این تیزر هستند.در کنار آنها شاهرخ استخری و امین زندگانی بیشترین تلاش را برای مهار خنده می‌کنند.در بین شرکت کننده‌های این فصل علی اوجی و حمید لولایی سابقه حضور در فصل قبلی با اجرای سیامک انصاری را دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار