| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خاطرات خوب سریال «پایتخت» نابود می شود؟

با توجه به عدم موفقیت سریال‌های «نون خ» و «زیرخاکی» در مدیریت فعلی صداوسیما، این سوال در ذهن مخاطبان پیش آمده که آیا پایتخت می‌تواند از این مسیر پر چالش سر بلند بیرون بیاید و خاطرات خوب را حفظ کند.

خاطرات خوب سریال «پایتخت» نابود می شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با توجه به عدم موفقیت سریال‌های «نون خ» و «زیرخاکی» در مدیریت فعلی صداوسیما، این سوال در ذهن مخاطبان به وجود آمده که آیا پایتخت می‌تواند از این مسیر پر چالش سر بلند بیرون بیاید و خاطرات خوب را حفظ کند.

فصل هفتم از سریال پرطرفدار «پایتخت» کلید خورده است و امیدواریم که سیروس مقدم به عنوان کارگردان و محسن تنابنده به عنوان سرپرست نویسندگان، همراه با تیم سازنده، موفقیتی برجسته را برای این سریال به ارمغان بیاورند و یک فصل جذاب و با کیفیت را ارائه دهند.

با وجود چالش‌هایی که در پیش روی این سریال قرار دارد، تیم سازنده پایتخت بارها توانایی خود را در ارائه محتوای جذاب و مورد توجه ثابت کرده است. اما نگرانی اصلی از تجربه شکست دو سریال دیگر، «نون خ» و «زیرخاکی» ناشی می‌شود. این دو سریال در دوره مدیریت کنونی صداوسیما ساخته شده‌اند و با مشکلاتی روبرو بوده‌اند.

آیا دلیل افت این دو سریال به ناکارآمدی مدیران فعلی برمی‌گردد؟ با توجه به آثاری همچون «فراری» و «چرخ گردون» که تراز آن‌ها در سریال‌سازی است، این سوال برای بسیاری مطرح است «پایتخت» با نگاهی متفاوت و سلیقه‌ای منحرف از مدیران، می‌تواند از مسیر خطرناکی که برای سریال‌های دیگر اتفاق افتاده، عبور کند و به موفقیت‌های جدید دست یابد.

منبع : تی وی بان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار