| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت بهرام افشاری به «پایتخت۷» / عکس

انتشار تصویری از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاجی عبداللهی در پیج رسمی سریال «پایتخت» خبر از حضور این بازیگر در فصل هفتم و بازگشت او به جمع «پایتخی‌ها» می‌دهد.

بازگشت بهرام افشاری به «پایتخت۷» / عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  آغاز پیش تولید رسمی فصل هفتم سریال «پایتخت» با یک خبر شوکه کننده همراه بود. انصراف بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا» خبری بود که آغاز پیش تولید این سریال را تحت الشعاع خود قرار داد.

در همان ایام اخبار مختلفی درباره عدم حضور افشاری در فصل هفتم عنوان شد ، خودش مشغله کاری را دلیل این امر اعلام کرد اما از گوشه و کنار شنیده می‌شد که رقم بالای دستمزد پیشنهادی او مانع از این همکاری شده است.

حالا و بعد از گذشت چند ماه از این ماجرا پیج رسمی سریال پایتخت در آخرین به روز رسانی خود تصویری از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاجی عبداللهی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته «بدن شرح».

انتشار این تصویر در ایامی که سریال «پایتخت» تصویربرداری‌اش شروع شده نشان از این دارد که بهرام افشاری با عوامل پروژه به توافق رسیده و قرار است در این فصل هم شاهد حضور او در نقش «بهتاش فریبا» باشیم.

البته این احتمال وجود دارد که عکس منتشر شده مربوط به روزهای پیش تولید و زمانی باشد که افشاری برای صحبت‌های مقدماتی در دفتر تولید سریال حاضر شده است، اما انتشار عکس مربوطه در این مقطع زمانی می‌تواند فقط حاوی یک پیام باشد و آن حضور دوباره «بهرام افشاری» در جمع پایتختی‌ها ست.

فصل هفتم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از محصولات سیما فیلم است که برای پخش در نوروز 1404 مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد. در این فصل دو بازیگر دختر جوان جایگزین سارا و نیکا فرقانی اصل که نقش دخترهای دوقلو نقی و هما را داشتند ، شده‌اند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار