| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عارف: در به کارگیری جوانان و زنان در دولت کوتاه نخواهم آمد

محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیئت رئیسه جبهه اصلاحات با تاکید بر اینکه دولت نیاز به کمک همه دلسوزان ایران دارد گفت: دولت هیچگاه وعده تحقق نیافتنی نمی دهد و به دنبال حرف و شعار نیست بلکه به دنبال عمل به وعده های دست یافتنی است.

محمدرضا عارف: در به کارگیری جوانان و زنان در دولت کوتاه نخواهم آمد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیئت رئیسه جبهه اصلاحات ضمن قدردانی از همراهی موثر این جبهه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری با دکتر پزشکیان بر لزوم کمک و ارائه پیشنهادات کاربردی به دولت وفاق ملی از سوی جریانات سیاسی از جمله جبهه اصلاحات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور به هیچ وجه قابل مقایسه با شرایطی که دولت اصلاحات روی کار آمد نیست ،گفت : تمام تلاش همه از جمله جریانات سیاسی و البته دولت باید احیا سرمایه اجتماعی از دست رفته باشد. 

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ارتباط موثر احزاب و نهادهای مدنی با نسل جدید ، تصریح کرد: جبهه اصلاحات با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارد تلاش کند شکاف بین نسلی ایجاد شده را ترمیم کند.

وی با رد دوگانه مسئولیت و اختیار دولت ها، تاکید کرد: اینکه در مقطعی گفته می شد دولت مسئولیت دارد ولی اختیار ندارد قابل پذیرش نیست دولت هم اختیار دارد و هم اقتدار و طرح اینگونه مباحث باعث سواستفاده عده ای می شود که احیانا به دنبال موفقیت دولت نیستند.

عارف تفکر اصلاح طلبی را راه نجات کشور دانست و تاکید کرد: راهبرد دولت وفاق ملی تعامل با همه جریانات سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیاز به کمک همه دلسوزان ایران دارد گفت : دولت هیچگاه وعده تحقق نیافتنی نمی دهد و به دنبال حرف و شعار نیست بلکه به دنبال عمل به وعده های دست یافتنی است .

معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پایداری اقتصاد در کشور تاکید کرد و گفت : به دنبال خالی کردن دل مردم نیستیم که بگوییم دولت چه میزان بدهی انباشته شده دارد چرا که راهبرد ما امید بخشی همراه با تحقق به مطالبات به حق مردم است .

وی با بیان اینکه در گذشته متوقف نخواهیم شد، تصریح کرد: یکی از وظایفم این است که دکتر پزشکیان در آرامش امورات کشور را مدیریت کند و اجازه ندهم مسائل حاشیه ای ذهن ایشان را درگیر کند.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بکارگیری جوانان و زنان در سطوح مدیریتی دولت تاکید کرد : به همه وزرای پیشنهادی تکلیف کردم که معاونین وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شود و هزینه اشتباه و خطای احتمالی جوانان هم بر عهده ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان هزینه کنیم، گفت:  شخصا برای به کار گیری جوانان در دولت کوتاه نخواهم آمد جوانان امروز به مراتب از زمانیکه ما وارد سیستم مدیریتی شده بودیم کارآزموده تر هستند. در انتخاب افراد مطمئنا غیر از موضوع جوانگرایی تخصص و کارآمدی هم مورد توجه قرار دارد.

لازم به ذکر است که در ابتدای این دیدار محسن آرمین نائب رئیس جبهه اصلاحات و دیگر اعضای هیئت رئیسه این جبهه سیاسی با استقبال از حضور دکتر عارف در مقام معان اولی دولت چهاردهم به عنوان نماد اصلاحات به بیان دغدغه ها و نظرات خود پرداختند.

 

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار