| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج سارق که تحت پوشش مسافرکش اقدام به زورگیری از مسافران خود کرده بودند، خبرداد.

زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت به عنف به صورت مسافربرنما در هفته‌های اخیر در محدوده شهر ری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان این پلیس با انجام بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که سارقان یک مرد و زن جوان هستند که در پوشش مسافربر، سوژه‌های خود را سوار کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه،کارت بانکی، وجه نقد و ... از آن کرده‌اند. 

وی ادامه داد:‌ با به دست آوردن این اطلاعات و با اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی در تاریخ بیست وسوم مرداد ماه مخفیگاه سارقان در محدوده شهر ری را شناسایی کرده و روز گذشته پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم به محل اعزام شده و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و خودروی آنان را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان در جریان تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی و ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند. همچنین تا کنون سه نفر از شکات این افراد شناسایی و به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند.

طرهانی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرای شهر ری شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان درحال انجام است. 

وی به مردم توصیه کرد که به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودروهای مشکوک نشده و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی، تاکسی یا تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار