| کد مطلب: ۱۱۳۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس ۷۳۵ میلیون خرج کرد تا ۲۰ میلیارد از بیرانوند بگیرد/ جریمه سنگین تراکتور برای بیرو

اگر محرومیت اشاره‌شده لحاظ شود چه از نظر مالی و چه از نظر ورزشی کاملا به ضرر دروازه‌بان تیم ملی خواهد شد.

پرسپولیس ۷۳۵ میلیون خرج کرد تا ۲۰ میلیارد از بیرانوند بگیرد/ جریمه سنگین تراکتور برای بیرو

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همان‌طور که روز گذشته در خبرها داشتیم، احتمال محرومیت چهارماهه علیرضا بیرانوند و جریمه ۲۰ میلیارد تومانی این دروازه‌بان زیاد است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کمیته تعیین وضعیت امروز رای مربوط به پرونده شکایتی باشگاه پرسپولیس از این دروازه‌بان را صادر خواهد کرد. اما روز گذشته از یک منبع آگاه باخبر شدیم که باشگاه تراکتور با بیرانوند اتمام حجت کرده که اگر او با محرومیت سنگین مواجه شود از قرارداد مالی‌اش کسر خواهد شد.

قرارداد این فصل بیرو با تراکتور ۴۵ میلیارد تومان است که اگر قرار باشد او ۴ ماه نتواند برای تیم جدیدش به میدان برود این باشگاه مبلغ چشمگیری را از قرارداد مالی بیرو کم خواهد کرد. این در شرایطی است که جریمه احتمالی ۲۰ میلیارد تومانی را هم خود بیرو باید به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و باشگاه تراکتور در این مورد هم دخالتی نخواهد داشت. در واقع باید گفت اگر محرومیت اشاره‌شده لحاظ شود چه از نظر مالی و چه از نظر ورزشی کاملا به ضرر دروازه‌بان تیم ملی خواهد بود.

۷۳۵ میلیون تمبر باطل کردند

باشگاه پرسپولیس برای ارائه لایحه شکایت از بیرانوند بیش از ۷۰۰ میلیون تمبر باطل کرده که عدد چشمگیر و عجیبی است. رقم دقیق در این مورد ۷۳۵ میلیون تومان است و ظاهراً معاون حقوقی و مدیران باشگاه پرسپولیس از پیروزی در این پرونده اطمینان داشتند که چنین هزینه‌ای متحمل شدند. این هزینه درباره لایحه علیه بیراوند و شکایت درباره قرارداد ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی او صورت گرفته است.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار